Invitasjon til Broen til framtiden

Klimakonferansen Broen til framtiden finner sted 9. mars 2018 kl. 9-16 i Folkets hus, Oslo.

Broen-alliansen består fagbevegelse, miljøbevegelse, kirken og forskere som ønsker å bygge en klimaløsning nedenfra. Alliansen arrangerer en årlig konferanse og står samlet om et krav: En politisk styrt omstilling som skaper 100 000 klimajobber – og gir rom for å bremse oljeutvinningen.

På programmet står både forfattere, politikere, forskere og representanter fra organisasjoner. Les hele programmet her

Forhåndspåmelding er ikke nødvendig for pressen.

Andreas Ytterstad
Concerned Scientists Norway
Mob: 90663316

Organisasjonene bak Broen til framtiden er Fagforbundet, Norsk tjenestemannslag (NTL), EL og IT Forbundet, LO i Oslo, Naturvernforbundet, Framtiden i våre hender, Greenpeace, Den Norske Kirke, Concerned Scientists Norway, Natur og Ungdom, Besteforeldrenes klimaaksjon, Naturviterne og For Velferdsstaten.