Invitasjon til åpning av Posten og Brings logistikksenter Narvik

Posten og Bring inviterer til offisiell åpning av vårt nye logistikksenter torsdag 11. mai klokken 12.00.

Posten og Bring samler hele sin virksomhet i regionen i et nytt logistikksenter i Bjerkvik. Den nye terminalen vil bidra til bedre service og raskere leveringstid for våre kunder.

Konsernsjef Tone Wille i Posten Norge AS og ordfører Rune Edvardsen i Narvik kommune vil være til stede under åpningen. Det vil bli mulighet for omvisning, samt intervjuer i forbindelse med åpningen.

Vi ber om at presse som ønsker å være til stede melder seg på til Jørn Michalsen på epost jorn.michalsen@posten.no senest tirsdag 9. mai. Ta gjerne kontakt med ham på telefon 91345748 dersom det ønskes mer informasjon eller har andre spørsmål.

Posten og Brings Logistikksenter Narvik har adresse Medbymoen 3, 8530 Bjerkvik

For nærmere informasjon: