Invitasjon til Åpen time

Norsk Idretts fellesprosjekt NM-veka ble en suksess i sin første utgave i Stavanger 2018. Norges idrettsforbund mottok 11 søknader fra hele Norge om å få arrangere NM-veka 2020 og 2021. Under Åpen time vil vi informere om hvilke søknadsbyer som får arrangere NM-veka de neste to årene.

Idrettsstyret. Foto Geir Owe Fredheim / NIF.

Idrettsstyret inviterer til Åpen time på Idrettens hus, Ullevaal stadion fredag 5. april kl. 10.00-11.00. Oppmøte i resepsjonen på Idrettens hus, senest kl. 09.55.

Aktuelle saker:

• Anleggsstrategi
• Tildeling NM-veka 2020 og 2021
• Behandling om opptak av MMA og Thaiboksing som nye grener i Norges kampsportforbund

Se hele sakslisten her.

Det avsettes tid for 1:1 intervjuer i etterkant av Åpen time. Media som ønsker å ta opp andre aktuelle saker (utover sakslisten til Idrettsstyret) med NIF bes oversende tema og ønsket intervjuobjekt til Finn Aagaard, kommunikasjonsansvarlig innen torsdag 4. april kl. 16.00.

Idrettsstyret. Foto Geir Owe Fredheim / NIF.

Gro Holstad er ansatt som organisasjonssjef NIF sentralt15.5.2019 12:27:05 CESTPressemelding

Gro Holstad (56) har takket ja til stillingen som organisasjonssjef NIF sentralt. Hun har siden 2014 vært generalsekretær i Voksenopplæringsforbundet. Før det kom hun fra stillingen som assisterende generalsekretær i Diabetesforbundet hvor hun var i 12 år. Gro kjenner idretten god da hun både har vært ansatt og hatt styreverv i Bedriftsidrettsforbundet i mange år. Hun har også bidratt i utvalg oppnevnt av NIF og samarbeidet med særforbund og idrettskretser.