Innovasjonstalen for Oslo og Viken

Norge er blitt et gründerland. Men hvordan kan vi legge bedre til rette for at flere bedrifter vokser seg store? Vi tar debatten under årets Innovasjonstale om kultur for vekst i Sarpsborg.

Vidar Dramstad. Foto: Innovasjon Norge.

Innovasjonstalen 2019 handler om hvordan bedrifter skal vokse seg store, for å sikre arbeidsplasser og inntekter. I Sarpsborg er fokuset hvordan vi kan sikre flere fremtidige vekstbedrifter i hele vår region – Oslo, Akershus, Østfold og Buskerud.

Penger og kompetanse er kritisk for vekst, men vekst handler også om å ville vokse. Ikke bare for bedriftene, men for hele regionen. Hva skal til for å ta et selskap fra 50 til 500 ansatte? Har vi en kultur for vekst og hvordan skaper vi de riktige strukturene for vekst i vår region? Dette er noen av spørsmålene vi ønsker å diskutere under årets innovasjonstale-arrangement i Sarpsborg.

11. juni holder Innovasjon Norges direktør for Oslo Viken, Vidar Dramstad,
årets Innovasjonstale på Quality Hotel Sarpsborg.

Tid:  Tirsdag 11. juni klokken 12.30-15.00.
         Registering er fra klokken 12.00.

Sted: Quality Hotel Sarpsborg, Bjørnstadveien 20, 1713 Sarpsborg

Program:

Påmelding og intervjuer:
Det blir muligheter for intervjuer med Innovasjon Norge etter arrangementet, og vi kan videreformidle kontakt med andre deltagere. For intervjuforespørsler, spørsmål eller påmelding kontakt Cecilie Wessel, 450 65 454, cecilie.wessel@innovasjonnorge.no

For mer informasjon om temaet og foredragsholderne, se Innovasjon Norges hjemmesider.

Vidar Dramstad. Foto: Innovasjon Norge.