BedriftsforbundetBedriftsforbundet

Innovasjon Norge: Omstilling mot nye muligheter og markeder

Bedriftsforbundet inviterer til foredrag om omstilling mot nye muligheter og markeder med Innovasjon Norge i Stavanger 22. november.

Omstilling mot nye muligheter og markeder – hva kreves, og hva kan Innovasjon Norge og andre hjelpe til med?

Bli med når Bedriftsforbundet inviterer til et foredrag med Innovasjon Norge Rogaland om omstilling Clarion Hotel Energy i Stavanger tirsdag 22. november kl 14.00-14.30. Det er gode muligheter og vi forteller deg hvor du kan få hjelp på veien!

Dette er et gratis foredrag spesielt tilpasset deg som driver egen bedrift eller vurderer å starte for deg selv. Når Norge nå er i en omstillingsprosess er det viktigere enn noen gang å satse på de som igjen skaper nye arbeidsplasser i samfunnet.

Bedriftsforbundet er arrangør for foredraget.

Arrangementet er gratis og åpent for alle.