Inngår intensjonsavtale med Grav & Spreng AS

Målselv Maskin & Transport AS, et selskap i AF Gruppen, har inngått en intensjonsavtale med Grav & Spreng AS med den hensikt å kjøpe 70 prosent av aksjene i selskapet.

Foto: Grav & Spreng AS

Grav & Spreng er en Tromsøbasert maskinentreprenør grunnlagt i 1998 med omsetning i 2016 på MNOK 46 og har 16 ansatte.

Grav & Spreng utfører oppdrag i hele Troms innen VAV, graving av tomter, veier og plasser, samt innen fjellsprengning og teletining. Selskapet har også en mindre rivingsvirksomhet.

Transaksjonen er betinget av due diligence og styrets godkjennelse. Transaksjonen forventes gjennomført ultimo mai / primo juni 2017.

For ytterligere informasjon:
Daglig leder Målselv Maskin & Transport, Frank Eriksen, tlf. 908 82 290
Konserndirektør Anlegg AF Gruppen, Arild Moe, tlf. 913 76 265

Foto: Grav & Spreng AS

AF Gruppen er et entreprenør- og industrikonsern. Konsernet omsatte for 12 mrd kroner i 2016 og har i dag ca 3100 medarbeidere. AF Gruppen  er notert på Oslo Børs (AFG).