Posten Norge

Ingen har vunnet mer enn Posten

Del

Posten Norge vant to gull i Farmand-konkurransen og er dermed den klart mestvinnende bedriften i Farmandkonkurransen gjennom tidene.

Vinnergjengen. F.v.: Tina Mari Flem (informasjonsdirektør), Tone Øisjøfoss (fagsjef konsolideringsprosessen), Irene Contardo (direktør Konsernregnskap), Kristin Slotterøy (grafisk designer), Viggo Norman (utvikler), Mayka Brevik (prosjektleder) og Kristin Nygård (webmaster) kunne alle juble over hele to gull i årets Farmand. Foto: Camilla Bergan, Farmand.
Vinnergjengen. F.v.: Tina Mari Flem (informasjonsdirektør), Tone Øisjøfoss (fagsjef konsolideringsprosessen), Irene Contardo (direktør Konsernregnskap), Kristin Slotterøy (grafisk designer), Viggo Norman (utvikler), Mayka Brevik (prosjektleder) og Kristin Nygård (webmaster) kunne alle juble over hele to gull i årets Farmand. Foto: Camilla Bergan, Farmand.

Farmandprisen er delt ut siden 1955 til «det norske aktieselskab som kunne fremvise den beste og mest komplette årsrapport».  I år deltok Posten Norge i to kategorier med sin integrerte års- og bærekraftrapport: Beste årsrapport for ikke-børsnoterte selskaper og for beste internettpublisering av årsrapporter. Resultatet ble gull i begge kategorier. 

- Vi er utrolig stolte over prisen og over at juryen legger merket til vårt målrettede arbeid over tid - i alle ledd.  Års- og bærekraftrapporten er et viktig dokument for konsernet. Dette er vår redegjørelse på hvordan vi driver vår virksomhet – ikke bare til vår eier, men til alle våre interessenter. Så er den ikke minst et viktig oppslagsverk for alle som følger oss, sier kommunikasjonsdirektør Elisabeth Gjølme i Posten Norge.

Posten Norge er nå tidenes mest premierte deltager i Farmandkonkurransen, med 16 medaljer, hvorav ni er gull.

- Vi har dyktige og dedikerte medarbeidere som brenner for jobben sin, selskapet sitt og ikke minst for resultatet. Det handler om at kontinuerlig forbedring er en del av kommunikasjonskulturen vår, sier Gjølme. 


Dette er Farmandprisen

  • Tidsskriftet Farmand ble stiftet i 1891, og regnes som «Nordens første forretningsblad». Hvert år siden 1955 er Farmandprisen blitt delt ut til «det norske aktieselskab» som kunne fremvise den beste og mest komplette årsrapport.
  • Etter at Farmand gikk inn i 1988 overtok først Økonomisk Rapport, og deretter Farmand, som sekretariatet for Farmandprisen. Farmandprisen Beste nettsted har vært delt ut siden 2006 og er bygget rundt samme konsept som årsrapportkonkurransen. Det blir nominert fem deltakere i de ulike klassene og de tre beste blir premiert.
  • I henhold til Farmandprisens statutter kan ikke jurymedlemmer være med å evaluere enkeltrapporter dersom de er, eller kan tenkes å være, inhabile. Juryene skal ha mellom tre og seks medlemmer, og minimum tre må være til stede for at en jury skal være beslutningsdyktig.

Nøkkelord

Kontakter

Bilder

Vinnergjengen. F.v.: Tina Mari Flem (informasjonsdirektør), Tone Øisjøfoss (fagsjef konsolideringsprosessen), Irene Contardo (direktør Konsernregnskap), Kristin Slotterøy (grafisk designer), Viggo Norman (utvikler), Mayka Brevik (prosjektleder) og Kristin Nygård (webmaster) kunne alle juble over hele to gull i årets Farmand. Foto: Camilla Bergan, Farmand.
Vinnergjengen. F.v.: Tina Mari Flem (informasjonsdirektør), Tone Øisjøfoss (fagsjef konsolideringsprosessen), Irene Contardo (direktør Konsernregnskap), Kristin Slotterøy (grafisk designer), Viggo Norman (utvikler), Mayka Brevik (prosjektleder) og Kristin Nygård (webmaster) kunne alle juble over hele to gull i årets Farmand. Foto: Camilla Bergan, Farmand.
Last ned bilde

Om Posten Norge

Posten Norge
Posten Norge
Biskop Gunnerusgate 14
0185 Oslo

23 14 90 00http://www.postennorge.no
Posten Norge AS er et nordisk post- og logistikkonsern som utvikler og leverer helhetlige løsninger innenfor post, kommunikasjon og logistikk, med Norden som hjemmemarked. Konsernet møter markedet med to merkevarer, Posten og Bring: Posten kjennetegner tilbudet til privatkunden, postkontornettet og den daglige postdistribusjonen til hele det norske folk. Bring retter seg mot bedriftskunder innen post og logistikk i Norden, og består av spesialister med spisskompetanse innenfor hvert sitt område.

Følg saker fra Posten Norge

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Posten Norge på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Posten Norge

I vårt presserom finner du alle våre siste saker, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom