Ikke én, men tre nye singler fra Marcus & Martinus i mai!

Marcus & Martinus har allerede avslørt at "Girls" feat. Madcon blir deres første singel på engelsk. Nå kan vi avsløre at de slipper hele 3 engelskspråklige singler i løpet av én uke!

14-årigene er i dag blant Norges største artister, med debutalbumet "Hei" på topp 3 på VG-lista Topp 20 i sin 62.uke. Den enorme populariteten har spredt seg langt over landegrensene, og Marcus & Martinus har klart kunststykket å få barn, tenåringsjenter og foreldre i mange land til å gå rundt og synge på norsk.

20. mai 2016 slipper Marcus & Martinus ny musikk - denne gangen på engelsk.
"Girls" feat. Madcon er allerede sterkt etterlengtet, men det kommer hele tre nye låter i mai!

Fre 20/5: "Girls" feat. Madcon
Tirs 24/5: "Heartbeat"
Fre 27/5:  "I Don't Wanna Fall In Love"

"Girls" feat. Madcon får sin urpremiére på Senkveld på TV2 samme dag.
Det kommer også musikkvideo til samtlige singler.

Marcus & Martinus - Milepæler 2015:

Album: ”Hei”: Platina
Singel:  ”Plystre På Deg”: Platina
Singel:  ”Elektrisk”: 3 x Platina
Singel:  ”Ei Som Deg”: Platina
Singel:  ”To Dråper Vann”: Gull
Singel:  “Slalom”: Gull
Singel:  “Hei”: Gull
Singel (jul)”Alt Jeg Ønsker Meg”: Gull

Nominert til tre priser under Spellemann 2015:
Årets Popgruppe
Årets Nykommer (Gramo-stipend)
Årets Låt - “Elektrisk” feat. Katastrofe

Vinner av Nickelodeon Kids Choice Awards 2015
Mest sette musikkvideo på YouTube i Norge i 2015 med “Elektrisk” feat. Katastrofe. (14,7 millioner visninger per mai 2016)
Solgte ut Oslo Spektrum på to timer. Ekstrakonsert satt opp og utsolgt. Konsertdato er 12.11.2016.
Sony Music Norways nest mest solgte artist digitalt (streaming+digitalt salg) i 2015, på bakgrunn av 300 mest solgte låter digitalt sammenlagt.
“Hei” varSony Music Norways mest solgte fysiske album i 2015, og Norges tredje mest solgte totalt.

Nytt album fra Thåström - CENTRALMASSIVET er ute i dag!29.9.2017 13:52Pressemelding

Första singeln inleddes på en motellbalkong i Houston och avslutades på «Old Point Bar» i New Orleans. Amerikanska gospelkörer mötte tung europeisk blues medan den amerikanska söderns oljefält flimrade förbi. Uppföljaren, «Körkarlen», drabbade oss med omedelbara ”hej hej hej”-körer och ödesmättade syntar. Nu är det dags för fullängdaren och äntligen fortsätter den roadtrip som inleddes i maj. Skivan startar bland containertågen med «Bluesen i Malmö». Klockan är två på natten och över stan hörs en blues som bara kan komma från Thåström och hans band. Som en trasig cello i 120 decibel, för att citera texten. Lite senare: det långsamma «Centralmassivet» tar oss vidare norrut, till Stockholm. Vi följer Roslagsgatan genom Sibirien med en känslan av att någonting stort är på gång. Ett mirakel, allra minst. I oväntat rockriffande «Låt det goda» anas ett pariserhjul i dimman. ”Titta aldrig bakåt, vänd dig aldrig om”, mässar Thåström och vi följer den monotona gitarren genom floden. Vackra «Ald