Ikke én, men tre nye singler fra Marcus & Martinus i mai!

Marcus & Martinus har allerede avslørt at "Girls" feat. Madcon blir deres første singel på engelsk. Nå kan vi avsløre at de slipper hele 3 engelskspråklige singler i løpet av én uke!

14-årigene er i dag blant Norges største artister, med debutalbumet "Hei" på topp 3 på VG-lista Topp 20 i sin 62.uke. Den enorme populariteten har spredt seg langt over landegrensene, og Marcus & Martinus har klart kunststykket å få barn, tenåringsjenter og foreldre i mange land til å gå rundt og synge på norsk.

20. mai 2016 slipper Marcus & Martinus ny musikk - denne gangen på engelsk.
"Girls" feat. Madcon er allerede sterkt etterlengtet, men det kommer hele tre nye låter i mai!

Fre 20/5: "Girls" feat. Madcon
Tirs 24/5: "Heartbeat"
Fre 27/5:  "I Don't Wanna Fall In Love"

"Girls" feat. Madcon får sin urpremiére på Senkveld på TV2 samme dag.
Det kommer også musikkvideo til samtlige singler.

Marcus & Martinus - Milepæler 2015:

Album: ”Hei”: Platina
Singel:  ”Plystre På Deg”: Platina
Singel:  ”Elektrisk”: 3 x Platina
Singel:  ”Ei Som Deg”: Platina
Singel:  ”To Dråper Vann”: Gull
Singel:  “Slalom”: Gull
Singel:  “Hei”: Gull
Singel (jul)”Alt Jeg Ønsker Meg”: Gull

Nominert til tre priser under Spellemann 2015:
Årets Popgruppe
Årets Nykommer (Gramo-stipend)
Årets Låt - “Elektrisk” feat. Katastrofe

Vinner av Nickelodeon Kids Choice Awards 2015
Mest sette musikkvideo på YouTube i Norge i 2015 med “Elektrisk” feat. Katastrofe. (14,7 millioner visninger per mai 2016)
Solgte ut Oslo Spektrum på to timer. Ekstrakonsert satt opp og utsolgt. Konsertdato er 12.11.2016.
Sony Music Norways nest mest solgte artist digitalt (streaming+digitalt salg) i 2015, på bakgrunn av 300 mest solgte låter digitalt sammenlagt.
“Hei” varSony Music Norways mest solgte fysiske album i 2015, og Norges tredje mest solgte totalt.

BRITNEY SPEARS TIL TELENOR ARENA – FREDAG 10. AUGUST!23.1.2018 10:21Pressemelding

Britney Spears er en av de mest suksessfulle og hyllede artistene i pophistorien. For første og eneste gang tar ikonet med seg sitt spektakulære Vegas-show, «Britney: Piece of Me», til utvalgte arenaer i Europa. Dette gir trofaste fans, som ikke har hatt mulighet til å reise til Las Vegas, en unik sjanse til å se stjernen live. Det er en glede å annonsere at hun inntar Telenor Arena for «one night only» fredag 10. august!

Justin Timberlake slipper sitt fjerde studioalbum «Man Of The Woods» 2. februar! Første singelen «Filthy», med video, slippes allerede førstkommende fredag, 5. januar.3.1.2018 17:23Pressemelding

Med ti Grammys og fire Emmys i bagasjen, er Justin Timberlake klar med sitt fjerde studioalbum «Man Of The Woods», som slippes via RCA Records 2. februar. Albumet er tilgjengelig for forhåndsbestilling fredag 5. januar. Samme dag slippes også den nye singelen «Filthy», med tilhørende video regissert av Mark Romanek. Låten er skrevet og produsert av Timberlake, Timbaland og Danja, i samarbeid med James Fauntleroy og Larrance Dopson.

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.