Ikke én, men tre nye singler fra Marcus & Martinus i mai!

Marcus & Martinus har allerede avslørt at "Girls" feat. Madcon blir deres første singel på engelsk. Nå kan vi avsløre at de slipper hele 3 engelskspråklige singler i løpet av én uke!

14-årigene er i dag blant Norges største artister, med debutalbumet "Hei" på topp 3 på VG-lista Topp 20 i sin 62.uke. Den enorme populariteten har spredt seg langt over landegrensene, og Marcus & Martinus har klart kunststykket å få barn, tenåringsjenter og foreldre i mange land til å gå rundt og synge på norsk.

20. mai 2016 slipper Marcus & Martinus ny musikk - denne gangen på engelsk.
"Girls" feat. Madcon er allerede sterkt etterlengtet, men det kommer hele tre nye låter i mai!

Fre 20/5: "Girls" feat. Madcon
Tirs 24/5: "Heartbeat"
Fre 27/5:  "I Don't Wanna Fall In Love"

"Girls" feat. Madcon får sin urpremiére på Senkveld på TV2 samme dag.
Det kommer også musikkvideo til samtlige singler.

Marcus & Martinus - Milepæler 2015:

Album: ”Hei”: Platina
Singel:  ”Plystre På Deg”: Platina
Singel:  ”Elektrisk”: 3 x Platina
Singel:  ”Ei Som Deg”: Platina
Singel:  ”To Dråper Vann”: Gull
Singel:  “Slalom”: Gull
Singel:  “Hei”: Gull
Singel (jul)”Alt Jeg Ønsker Meg”: Gull

Nominert til tre priser under Spellemann 2015:
Årets Popgruppe
Årets Nykommer (Gramo-stipend)
Årets Låt - “Elektrisk” feat. Katastrofe

Vinner av Nickelodeon Kids Choice Awards 2015
Mest sette musikkvideo på YouTube i Norge i 2015 med “Elektrisk” feat. Katastrofe. (14,7 millioner visninger per mai 2016)
Solgte ut Oslo Spektrum på to timer. Ekstrakonsert satt opp og utsolgt. Konsertdato er 12.11.2016.
Sony Music Norways nest mest solgte artist digitalt (streaming+digitalt salg) i 2015, på bakgrunn av 300 mest solgte låter digitalt sammenlagt.
“Hei” varSony Music Norways mest solgte fysiske album i 2015, og Norges tredje mest solgte totalt.

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Future, Calvin Harris, CLMD, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, P!nk m.fl.