IKEA, lokale eksperter og Sinnasnekker’n kommer på helgens Boligmesse i Mosjøen

19.11.2015 08:42 | Compass Fairs

Til helgen 20. – 22. november arrangeres årets Boligmesse i Mosjøhallen, sesongens siste av totalt 19 messer i år. I Mosjøen deltar både IKEA, 45 andre eksperter og populære Sinnasnekker’n.

Arrangørene venter besøk fra hele Helgeland .- Vi har et velfylt program og flotte lokale og nasjonale utstillere som kan by på ekspertise innen bolig – her dekkes det meste, sier prosjektleder, administrerende direktør og eier Stewart L. Stjernholm fra messearrangøren Compass Fairs AS.

IKEA til Mosjøen for en helg
Stjernholm tror mange vil sette ekstra stor pris på at IKEA rigger opp et stort kjøkkensenter på messen. Alternativet for IKEAs kunder i Nordland er som kjent Trondheim eller Tromsø.

Salgsleder for kjøkken og spiseplass på IKEA Leangen, John Wormdal, gleder seg til å møte et nytt og spennende marked på Helgelandskysten. - Vi har kjøkken som alle har råd til, og stiller mannsterke med våre dyktige kjøkkenkonsulenter. På messen blir vi tilgjengelig for alle som vil planlegge og kjøpe kjøkken. Ta med mål, så setter vi opp en tid for planlegging og hjelper deg med resten. Vårt mål er at alle skal finne et inspirerende kjøkken med de beste løsningene for hver enkelt, lover han.

Mye å vinne på et messebesøk
Boligmesse betyr mange gode tilbud fra utstillerne og mye å spare for de besøkende. - Det er litt av gamet – at utstillerne lager noen skikkelige knalltilbud som bare gjelder på Boligmessen, sier Stjernholm.

Det er også mye å vinne i ordets rette forstand, for Boligmessen har mange konkurranser der publikum kan vinne flotte premier. Lørdag kl. 14 kjører Otto «Sinnasnekker'n» i gang konkurransen Handy Girl + partner. - Det er bare å stille opp ved scenen kl. 14 om du kan tenke deg å konkurrere om den gjeve tittelen og en ny drill, frister prosjektlederen. Lørdag slippes 250 ballonger over publikum, og i 7 av disse er det flotte premier for til sammen 12.000 kroner. - Her er det 16-årsgrense, rett og slett fordi det pleier å gå litt hardt for seg, innrømmer Stjernholm.

Kan vinne hus og garasje
Den gjeveste premien må man vente litt på, men til gjengjeld er den verdt å vente på – hvis man vinner.

- Alle bør også registrere seg til årets messekonkurranse - premien er hus og en dobbelgarasje fra Hedalm Anebyhus. Søndag 22. november kl. 16.30 trekker vi to finalister, en trekkes digitalt og en via et Ballongslipp. De to delvinnerne får finalebillett til den store finalen i Oslo 28. november. - Der skal totalt 38 finalister fra hele landet samles, og en av disse vinner premiepotten verdt hele 1,3 millioner kroner, forklarer prosjektlederen og ønsker velkommen til Mosjøhallen tre dager til ende.

Åpningstider: Fredag kl. 12 – 19 Lørdag kl. 10 – 18 Søndag kl. 10 – 17

Prosjektleder: Stewart L. Stjernholm, tlf. 928 89 700, e-post: stewart@boligmesse.no
Salgsleder kjøkken, IKEA: John Wormdal, tlf. 45 474 849, e-post: john.wormdahl@ikea.com

Sinnasnekker'n Otto Robsahm var et populært innslag på Boligmessen i fjor, og kommer både lørdag og søndag på årets messe i Mosjøhallen 20. - 22. november.
Sinnasnekker'n Otto Robsahm kommer hver lørdag og søndag på alle høstens boligmesser. Publikum strømmer til for å blir motivert og lære litt om vanlige problemstillinger når man pusser opp og oppgraderer hjemme.

Vinn kjøkken og treff 60 utstillere på helgens Boligmesse i Nordlandshallen27.3.2017 10:40Pressemelding

Skal du skal kjøpe nytt kjøkken, fornye det du har, eller satser du på å vinne et splitter nytt kjøkken? Da er helgens Boligmesse i Nordlandshallen i Bodø et smart sted å dra 31. mars – 2. april. – Vi har 60 utstillere med gode tips, eksperthjelp og tilbud til deg som skal pusse opp, bygge nytt eller bytte bolig, sier prosjektleder Ronny Bjørnsen fra arrangøren Compass Fairs AS.