ABChus

IEC-HUS AS knuste markedet i 2015!

- Et rekordår for IEC-HUS. Med et nysalg på 686 millioner kroner har vi tatt ytterligere markedsandeler og har lagt bak oss et meget godt år.

Siden desember 2014 har vi hatt et rekordhøyt salg og vi er særdeles fornøyd med at vi har styrket vår posisjon rundt de store byene. En vekst på over 41 % det siste året taler sitt tydelige språk, og det er verdt å merke seg at vi her snakker om salg av enebolig på det såkalte EAT – markedet, og ikke prosjekter i egenregi, sier salgs – og markedssjef  Berge Lavik.
- Siden 2013 har vi økt salget med over 300 millioner og vi forventer ytterligere vekst i 2016. Vi har forsterket organisasjonen og blant annet ansatt flere boligkonsulenter. Spesielt i Trøndelag har vi store ambisjoner. Selv om politikerne og andre store aktører står på barrikadene for fortetning og høyhus, vet vi at den «Norske drømmen» om eget hus lever sterkt. Vi skal fortsette å gjøre det vi er gode på, nemlig å bygge kvalitetshus til riktig pris, slik at vi får de mest fornøyde kundene i landet, avslutter Lavik.
IEC-HUS har siden oppstarten solgt og levert over 2700 boliger. IEC-HUS har hovedkontor i Ski (Akershus) og har salgskontorer fra Kristiansand i sør til Trondheim i nord.
For mer informasjon om IEC-HUS AS, ta kontakt med salgs – og markedssjef Berge Lavik.

Om ABChus

ABChus
Haugenveien 5
1400 Ski

47 47 15 50http://www.abchus.no

ABChus AS er blant Norges ledende boligbyggere, med en omsetning på MNOK 580 (2017) og ca. 200 ansatte.

Kjernevirksomheten er lav trehusbebyggelse av høy kvalitet. Dette oppnås gjennom produksjon av elementer på vår fabrikk og montering av husene på byggeplass. Dette gir kort byggetid og liten risiko for feil og skader. Vi leverer årlig rundt 300 boliger til kunder med egen tomt (EAT) samt rundt 100 enheter i egenregi.

Følg pressemeldinger fra ABChus

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra ABChus på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra ABChus