Idrettsstyrets informasjonsmøte 24. januar og Åpen time 29. januar

Idrettsstyret avholder et informasjonsmøte med presidenter og generalsekretærer i særforbund, og ledere og organisasjonssjefer i idrettskretsene, onsdag 24. januar. Bakgrunnen for møtet er at flere i organisasjonen har uttrykt et tydelig ønske om mer informasjon om situasjonen etter siste innsynsrunde og andre konkrete saker som har vært omtalt i media.

Møtet finner sted på Radisson Blu Gardermoen onsdag 24. januar kl. 15.00-18.30.

Etter dialog med representanter fra særforbund og idrettskretser har man besluttet at møtet ikke er åpent for pressen. Det vil derimot være anledning for pressen å møte Idrettsstyret og møtedeltakerne etter møtet.

Media som ønsker å komme bes melde ifra til kommunikasjonssjef i NIF, Niels Røine:
E-post: niels.roine@idrettsforbundet.no
Mob: 90936508

Idrettsstyrets møte torsdag 25. – 26. januar
Idrettsstyret avholder sitt styremøte 25. - 26. januar. Idrettsstyret vil være tilgjengelig for media som ønsker torsdag kveld 25. januar, mens Åpen time finner sted på Ullevaal Stadion, Idrettens Hus, mandag 29. januar kl. 09.00.

Media som ønsker å komme i kontakt med Idrettsstyret torsdag kveld 25. januar, eller ønsker å delta på Åpen time mandag 29. januar bes ta kontakt med Niels Røine.
(Ses kontaktdetaljer over)

Med vennlig hilsen Norges idrettsforbund

Minner om presentasjon av rapport: Modeller for fremtidig organisering av norsk idrett20.9.2018 08:47Pressemelding

Norges idrettsforbund inviterer til presentasjon og fremleggelse av rapport med alternative modeller for fremtidig organisering av norsk idrett og den videre prosessen for hvordan forslagene vil diskuteres og behandles i organisasjonen. Rapporten inneholder forslag til hvordan organisasjonen kan effektiviseres, beslutningsevnen styrkes og hvordan flere ressurser kan frigjøres til mer idrettslig aktivitet.

Presentasjon av rapport: Modeller for fremtidig organisering av norsk idrett18.9.2018 14:24Presseinvitasjon