IDAG SLIPPER MARCUS & MARTINUS DEN NYE LÅTEN "GO WHERE YOU GO"!!

Med litt over en uke igjen til Marcus & Martinus' andre album "Together" treffer hyllene, slipper tvillingene fra Trofors deres nye låt "Go Where You Go" som igjen drar gutta inn i et voksnere sound. Denne gangen har de fått med seg drop - smedene Tungevaag og Raaban på laget, hvor de leverer en banger som vil få pulsen til å stige og festen til å ta av!

Hør låten her: https://open.spotify.com/track/3WogljF5w3bCPBEkT8jRiq

David Pedersen
Product Manager Marcus & Martinus
Sony Music Entertainment Norway
TLF: 452160114
Mail: David.pedersen@sonymusic.com

JUSTIN TIMBERLAKE RETURNERER TIL TELENOR ARENA 2. AUGUST5.2.2018 16:07Pressemelding

Etter 4 år er han endelig tilbake! Justin Timberlake annonserer Europaturné i kjølvannet av det etterlengtede nye albumet og hans episke Super Bowl-opptreden. «The Man of the Woods Tour» starter i Paris i slutten av juni, og stopper innom 16 byer. Vi gleder oss til en magisk kveld med en av verdens beste entertainere på Telenor Arena 2. august. Billetter i salg mandag 12. februar kl. 10.00. Forsalg via livenation.no fra fredag 9. februar kl. 09.00-17.00.

BRITNEY SPEARS TIL TELENOR ARENA – FREDAG 10. AUGUST!23.1.2018 10:21Pressemelding

Britney Spears er en av de mest suksessfulle og hyllede artistene i pophistorien. For første og eneste gang tar ikonet med seg sitt spektakulære Vegas-show, «Britney: Piece of Me», til utvalgte arenaer i Europa. Dette gir trofaste fans, som ikke har hatt mulighet til å reise til Las Vegas, en unik sjanse til å se stjernen live. Det er en glede å annonsere at hun inntar Telenor Arena for «one night only» fredag 10. august!