IDAG SLIPPER MARCUS & MARTINUS DEN NYE LÅTEN "GO WHERE YOU GO"!!

Med litt over en uke igjen til Marcus & Martinus' andre album "Together" treffer hyllene, slipper tvillingene fra Trofors deres nye låt "Go Where You Go" som igjen drar gutta inn i et voksnere sound. Denne gangen har de fått med seg drop - smedene Tungevaag og Raaban på laget, hvor de leverer en banger som vil få pulsen til å stige og festen til å ta av!

Hør låten her: https://open.spotify.com/track/3WogljF5w3bCPBEkT8jRiq

David Pedersen
Product Manager Marcus & Martinus
Sony Music Entertainment Norway
TLF: 452160114
Mail: David.pedersen@sonymusic.com

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Future, Calvin Harris, CLMD, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, P!nk m.fl.