"Hvor går veien videre?" – Politisk debatt etter Stortingsvalget 2017 - Thon Hotell Arena, Lillestrøm onsdag 27. september 2017 kl. 14.00

Debatten avholdes på Thon Hotell Arena, Lillestrøm

Onsdag 27. september kl. 14.00 i Norgessalen

Forbundsleder Lars Johnsen ønsker velkommen

Følgende personer deltar i panelet

Hans Christian Gabrielsen            LO-leder

Kjersti Stenseng                            Arbeiderpartiet

Sigbjørn Gjelsvik                           Senterpartiet

Audun Lysbakken                         Sosialistisk Venstreparti

Marie S. Martinussen                    Rødt

Debattleder   Nina Hanssen

Debattpanelet starter med en innledende runde der de utdyper sine tanker om "Hvor går veien videre?"

Det vil i tillegg til en påfølgende debatt i panelet også bli anledning for salen til å stille spørsmål til den enkelte paneldeltager.

Velkommen til en spennende og viktig fagligpolitisk debatt der opposisjonens tanker om den fagligpolitiske veien videre er tema!