Hvilke konsekvenser har den store sykepleiermangelen for pasienter og pårørende?

Sykepleierforbundet presenterer ny rapport.

Tid og sted: Torsdag den 17. august kl. 09.00 på Strand cafe, Arendal

Forsker i NOVA, Elisabeth Ugreninov, presenterer rapporten

Debatt:
- Eli Gunhild By, Forbundsleder i Sykepleierforbundet
- Hadia Tajik, Nestleder, Arbeiderpartiet
- Olaug Bollestad, 1. nestleder, KrF
- Lisbeth Normann, Statssekretær, Høyre
- Gunn Marit Helgesen, Styreleder, KS

Frokost serveres fra kl. 08.30.

Arvid Libak
Kommunikasjonssjef
------------------------------------------------------------------------------
NORSK SYKEPLEIERFORBUND
Kommunikasjonsavdelingen
Tlf. dir. : 22 04 32 47

Arbeidslivet sammen for klima11.1.2018 10:04Pressemelding

– Det grønne skiftet må skje på jobben. Vi må få private og offentlige virksomheter til å snakke om klima og å engasjere seg i praktisk arbeid for å omstille arbeidsplassene og finne de gode løsningene sammen. Derfor har partene i arbeidslivet gått sammen om å etablere «Arbeidslivets klimauke», sier prosjektleder Camilla Gramstad. Mandag 15. januar inviterer NHO, LO, KS, Unio, YS, Virke og Akademikerne til kick off for kampanjen Arbeidslivets klimauke. Hit kommer klima- og miljøminister Vidar Helgesen og sentrale representanter for arbeidstaker og -giverorganisasjonene samt fra forbund og større bedrifter for å dele erfaringer. Møteleder er Bård Vegar Solhjell.