Hvilke konsekvenser har den store sykepleiermangelen for pasienter og pårørende?

Sykepleierforbundet presenterer ny rapport.

Tid og sted: Torsdag den 17. august kl. 09.00 på Strand cafe, Arendal

Forsker i NOVA, Elisabeth Ugreninov, presenterer rapporten

Debatt:
- Eli Gunhild By, Forbundsleder i Sykepleierforbundet
- Hadia Tajik, Nestleder, Arbeiderpartiet
- Olaug Bollestad, 1. nestleder, KrF
- Lisbeth Normann, Statssekretær, Høyre
- Gunn Marit Helgesen, Styreleder, KS

Frokost serveres fra kl. 08.30.

Arvid Libak
Kommunikasjonssjef
------------------------------------------------------------------------------
NORSK SYKEPLEIERFORBUND
Kommunikasjonsavdelingen
Tlf. dir. : 22 04 32 47

Outsourcing av IKT: – Risiko for låg kvalitet og prosjekthavari8.9.2017 10:51Pressemelding

– Kostnadsinnsparingane ved å outsource til utlandet er ofte ikkje til stades, og risikoen for låg kvalitet og prosjekthavari aukar, seier professor Magne Jørgensen i siste utgåve av hovudorganisasjonen Unios nettmagasin I Front. – Mange offentlege IT-miljø er sterkt svekte av outsourcing. Dette råkar tryggleiken vår. Men det verkar som om me står overfor ei tverrpolitisk handlingslamming, seier leiar Ragnhild Lied i Unio.