Hvem skal tilby velferdstjenester? - om innslaget av private tilbydere

Spekter inviterer pressen til lansering av magasinet "Samfunnsansvar og pragmatisme". Magasinet er et bidrag for å nyansere ordskiftet om private tilbydere, og viser deres rolle og betydning i samfunnet.

Hvis du vil se dette innholdet fra spekter.no, gi ditt samtykke øverst på denne siden.

Tid: torsdag 24. august 2017 kl 08:00 - 10:00. Frokost og registrering fra kl 07:45
Sted: Hotel Bristol, Oslo

Terje Svabø leder frokostmøtet hvor du møter følgende:

Øystein Djupedal, tidligere statsråd og barnehageforlikets far - Jørn Rattsø, professor og leder av Produktivitetskommisjonen - Kåre Hagen, leder ved Senter for velferds- og arbeidslivsforskning (SVA) - Kristin Clemet, leder i Civita - Yngvar Tov Herbjørnsson, konsernsjef i Nordlandia Care Group AS - Håvard Selby Ebbestad, adm. direktør i Fürst - Per Helge Fagermoen, adm. direktør ved Volvat - Janne Sonerud, direktør i Unicare, Svein Kostveit, direktør ved Rehabiliteringssenteret AiR - Frode Jahren, generalsektetær i LHL - Steinar Volden, daglig leder ved Meråker kurbad og Anne-Kari Bratten, adm. direktør i Spekter.

Det er ingen akkreditering, men vi ber om at du sender beskjed til ingvild.dahl.dornes@spekter.no om at du ønsker å være tilstede.

Fridtjof Nansens vei 19

Spekter er en arbeidsgiverforening som organiserer virksomheter med over 238 000 ansatte og er dominerende innen sektorene helse, samferdsel og kultur.