Husk akkreditering til Idrettsgallaen

Lørdag 6. januar er det igjen klart for idrettens festaften i Hamar OL-amfi. Redaksjoner som vil dekke sendingen fra sal, har nå siste mulighet til å melde inn akkrediteringsønsker.

Som tidligere år er journalister og fotografer velkomne til å følge idrettsgallaen fra presseområdet. Det ligger i "borteboksen" langs sidevantet i hallen, med sikt til gjestebordene og scenen.

Før sendingen, fra kl. 18.30, blir det anledning til å dekke ankomstene på rød løper.

Direktesendingen går på NRK1 kl. 19.55-20.55 og 21.20-22.20. (I pausen sendes humorserien "Nesten voksen".)

Umiddelbart etter TV-sendingen blir det intervju- og fotomuligheter på scenen.

Les også: Om Idrettsgalla 2018

Påmelding

Redaksjoner som ønsker presseakkreditering, har en siste frist torsdag 4.1 kl 11 til å melde inn antall til kommunikasjonsansvarlig Helene Amlie, 951 00 299.

Det viktigste i første omgang er antall, mens navn, funksjon, epostadresse og mobilnummer til de akkrediterte bes oppgitt så snart som mulig.

Praktisk informasjon til akkrediterte sendes ut i løpet av fredag 5. januar.

Velkommen til Idrettsgalla 2018!

Nominerte til Idrettsgalla 2018

Nominerte til Årets ildsjel 2018

Tidligere vinnere

Så mange så Monsens premieretur20.7.2018 10:43Pressemelding