AAFAAF

Hovedtarifforhandlingene mellom AAF og HK er snart i gang

Mandag 1. oktober og tirsdag 2. oktober er satt av til tarifforhandlinger mellom Arbeiderbevegelsens Arbeidsgiverforening (AAF) og Handel og Kontor (HK). AAF håper på et konstruktivt oppgjør med realistiske forventninger til resultat. Utkast til nye lønnsbestemmelser fra partssammensatt utvalg, vil trolig stå sentralt i forhandlingene.

Om AAF

AAF
Youngstorget 4

+47 481 85 004http://www.aaf.no/

Arbeiderbevegelsens Arbeidsgiverforening

Medlemmene i AAF er foretak eller organisasjoner som har tilknytning til arbeiderbevegelsen, herunder LO og tilsluttede forbund, regionskontorer, avdelinger, fagforeninger, politiske partier, institusjoner og forretningsforetak.

AAF har som hovedoppgave å ivareta medlemmenes felles arbeidsgiverinteresser. Dette innebærer ansvar for forhandlinger, informasjons- og rådgivingsarbeid og å medvirke til utviklingen av en god ledelses- og personalpolitikk basert på arbeiderbevegelsens verdier.

AAF legger vekt på å skape gode møteplasser for kompetanse- og erfaringsutveksling med mål om å skape faglig fellesskap lederne imellom og mest mulig enhetlig tolkning og håndtering av lover og avtaleverk.

Følg saker fra AAF

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra AAF på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra AAF