Hotelltips for deg som reiser uten barn i sommer

God standard, autentiske opplevelser og avkobling er det TUIs reisende ønsker i sommer. Enten du reiser med partneren din, din beste venn eller med mamma så kan det av og til være deilig å bo på et hotell som er kun for voksne. TUI har samlet sommerens mest populære voksenhotell i Hellas.

TUI Sensimar

1. Proteas Blu Resort, Samos

Proteas Blu Resort er et luksuriøst hotell ved den fine stranden i Pythagorion. Hotellet passer for dere som vil ha en rolig ferie med et snev av luksus. Stranden ligger rett nedenfor hotellets solterrasse med basseng og bar. Her kan du også bestille suite med privat basseng. Les mer om Proteas Blu Resort her.

2. TUI Sensimar Atlantica Kalliston Resort & Spa, Kreta

Et av Kretas beste voksenhotell ligger rett ved stranden i Agii Apostoli. Her kan du pleie kjærligheten i en eksklusiv atmosfære med gourmetrestauranter og service i verdensklasse. Vil du ha det ekstra luksuriøst – bestill rom med direkte utgang til basseng og havutsikt. Les mer om TUI Sensimar Atlantica Kalliston Resort & Spa her.

3. TUI Sensimar Palazzo del Mare, Kos

Dette førsteklasses hotellet passer for deg som vil bo rett ved havet og som setter pris på avkobling, luksus og trening. På TUI Sensimar Palazzo del Mare finner du et moderne treningsrom, tennisbaner og mulighet for yoga og andre treningsformer. Hvorfor ikke toppe det hele med å bestille en suite med privat basseng?

4. TUI Sensimar Caravel Resort & Spa, Zakynthos

Et elegant all inclusive-hotell i gåavstand til Tsilivi. Her finner du to store basseng rett ved stranden, så du kan enkelt kombinere basseng og hav, eller bare slappe av i hotellets nydelige hage. Hotellet har også gode treningsfasiliteter. Les mer om TUI Sensimar Caravel Resort & Spa her.

5. Lindos Blu Hotel & Suites, Rhodos

De Luxe-hotellet Lindos Blu Hotel & Suites ligger nydelig til langs åssiden med utsikt over Vlicha-bukten i Lindos. Unn deg en avkoblende spabehandling og spis middag med vakker havutsikt. Dette hotellet scorer høyt blant TUIs kunder, og den gode servicen er mye av grunnen til det.

TUI Sensimar
Samos - TUI Norge

TUI Norge er i dag en del av TUI Nordic, og er med en markedsandel på 20 % den største aktøren på det nordiske reisemarkedet. TUI Norge ble etablert i 1973 og tilbyr pakkereiser, fly og cruise. Noen av våre mest populære reisemål er Kanariøyene, Hellas og Italia. TUI Nordic består av reisearrangørene TUI Norge, TUI Sverige, TUI Danmark, TUI Finland, flyselskapet TUI fly Nordic og Nazar.

TUI Gruppen satser videre på sin egen hotellportefølje og åpner 20 nye hoteller i 11 land16.5.2019 09:00:00 CESTPressemelding

TUI gruppen styrker sin posisjon som verdens ledende hotelleier i segmentet ferie- og fritidshoteller. I løpet av de neste ukene vil konsernet åpne mer enn 20 nye hoteller i 11 land, i Europa, Afrika og Asia. Det forventes særlig sterk vekst for konsepthotellene under merkevarene TUI Sensimar, TUI Family Life og TUI Sensatori. Selskapets joint venture-partnere Riu og Atlantica vil også utvide sine hotellporteføljer denne sommeren.