Hør tegneseriebladet Radio Gagas egen podcast!

Som første tegneserieblad tar Radio Gaga-redaksjonen skrittet over i etermedier og lanserer herved sin egen podcast!

Radio Gagas podcast er paradoksalt nok det eneste fra Radio Gaga du kan lytte til, siden avsenderen er et tegneserieblad.

Redaksjonen kan skilte med en kruttsterk sølvmedalje i digresjoner fra Norgesmesterskapet i 2002, noe som garanterer at drøsen vil gå om alt fra karakterutvikling i tegneserier til månelandingsjubileer og russiske husbranner. Overraskende gjester vil føre til flere avsporinger enn gode, gamle NSB fikk til under solslyng-rekordåret i fjor.

I denne pilot-episoden kan du høre serieskaper Øyvind Sagåsen og tegneserieredaktør Tormod Løkling i samtale med programleder Stian Presthus.

Du får blant annet høre Øyvind Sagåsen fortelle hvor han egentlig hadde tenkt å plassere gjengen i Radio Gaga-serien. Tormod Løklings snakker om en marerittnatt i Russland. Samt at Stian Presthus røper hva som både er litt vondt og litt deilig.

Her kan du høre første episode av Radio Gagas podcast