Hkeem med en kjærlighetserklæring!

Etter å ha lansert årets viktigste låt, "Ghettoparasitt" og stukket velfortjent av med prisen for "Årets låt" med "Fy faen" under Spellemann, så er Hkeem i dag tilbake med en kjærlighetserklæring med den sommerlige singelen "Amor".

"Amor" handler om en person du har følelser for, og du vet innerst inne at h*n også har følelser for deg, men den personen er veldig usikker på seg selv og blir påvirket av alle andre rundt seg. Gjennom låta prøver jeg å vise mine følelser for hun og overbevise om at jeg er den rette for hun. Hvor lenge skal hun fortrenge sine føelser tilbake? Jeg trenger "Amor", the love God, til å skyte en pil på hun, slik at følelsene til personen kan gå crazy!"

- Hkeem

HØR "AMOR" HER

Hkeem har en hektisk sommer foran seg, hvor han skal opptre på bl.a Slottsfjell, Vinjerock og Ekstremsportveko i Voss. Hvis du er i nærheten, så er det verdt å ta turen for å sjekke han ut live. God stemningsgaranti!

2017 har var et magisk for unggutten fra Stovner, i Oslo. Etter kun å ha vært artist i ett år, satte Hkeem virkelig navnet sitt på kartet med over 49,6 millioner streams på Spotify. Året startet med det som ble en av fjorårets aller største låter, "Fy faen". Hkeem fulgte opp med R&B-balladen "Urettferdig", hvor han hadde med seg Unge Ferrari. Deretter avsluttet han 2017 med festivalfavoritten, "En som meg", som danske Kaliffa også laget en remiks av.

Hkeem startet 2018 med det som kanskje er årets viktigste låt hittil, "Ghettoparasitt", hvor han tar et oppgjør mot alle fordommene han og veldig mange andre minoriteter møter i hverdagen. Han og kompisen Temur stakk også velfortjent av med prisen for "Årets låt" under Spellemann. Nå er han klar med den sommerlige og romantiske singelen "Amor"

Fresh sommerlåt fra Kajander25.6.2018 09:52Pressemelding

Etter vårens norgesturné er Kajander nå klar med «Du veit æ ikkje vil» - en frisk sommerlåt som får fart i dansefoten. «Du veit æ ikkje vil» er andre låt fra Kajander sin kommende EP som er forventet i Oktober. Han forteller selv at EP-en vil dreie seg rundt følelsene av savn og nostalgi, inspirert av en person som tidligere sto han veldig nær. - Jeg har gledet meg så til å få ut denne låten, den har et veldig deilig driv og tror alle som hører den vil komme i godt humør, sier Bendik Kajander. Låten er skrevet av Kajander selv, sammen med Alexander Pavelich og Tormod Løkling. Produsent er Tormod Løkling. Kajander er for tiden aktuell med sommerturné og gleder seg til å møte fans over hele landet. Turnèoversikt: 30.03 – Stokkøya festival, Stokkøya 12.07 – God Nok festivalen, Steigen 20.07 – MIG Tautra, Levanger 26.07 – Nyksund, Nyksund 28.07 – Parkliv, Orkanger 02.08 – Utøya, Hole 04.08 – Langsandfestivalen, Sandhornøya 10.08 – Gatafestivalen, Fauske 16.08 – Sommerfeber, Hammerfest Om K

Musikkvideo fra Una Sand17.6.2018 20:52Pressemelding