Her kommer Australias første surfepark!

Melbourne - byen som er kåret til verdens mest levelige by syv år på rad - får Australias aller første hypermoderne surfepark.

Melbourne er kjent for sine mange gode spisesteder og rike kulturliv. Når får byen også Australias første surfepark. Dette er gode nyheter for alle som kan tenke seg å surfe, for temperaturen i sjøen utenfor Melbourne varierer mellom 15 og 19 grader.

Parken skal heteURBNSURF, og åpner i løpet av 2018. Her blir det “cutting edge wave technology”, og parken vil inneholde surfebølger som passer både for erfarne surfere og nybegynnere. Parken tar det fremste av teknologi i bruk for får å skape den perfekte bølgen, og det blir blant annet kveldssurfing i led-opplyste bølger.

Det blir selvfølgelig også surfekurs på alle nivåer, en lekker surfebutikk med alt du trenger for å surfe deg gjennom dagen og når du blir sulten er det bare å ta en “Surf and Turf” *) på en av parkens caféer.

*) Surf and Turf er en rett som vanligvis består av både kjøtt og skalldyr – vanligvis grillet biff og reker.

Oslo 15. februar 2018

For mer informasjon eller flere bilder kontakt; lene@australiareiser.no

www.urbnsurf.au

Australiareiser er et norskeid selskap med kontorer i Oslo, Stockholm og Aarhus. Selskapet er størst i Norden på reiser til Australia, New Zealand, Stillehavet og reiser jorden rundt. Australiareiser sine spesialister skreddersyr reiser for både individuelle og grupper. Selskapene Fijireiser og Grupperundreiser tilhører Australiareiser-gruppen.

Hva med å dykke med hvithai i julen? Eller bo i luksustelt i bushen i vinterferien?6.12.2017 08:00Pressemelding

Australireiser, KinaReiser, Nordmannsreiser og Orkideekspressen inviterer til spennende reiseaften på Det Norske Teater!24.8.2017 08:00Pressemelding