Her er sommerens produktnyheter fra Mills

Mills satser denne sesongen på tilbehør som skal gjøre det enklere for deg å gjøre sommermaten litt mer spennende.

Vår misjon er å «gjøre det enkelt for dagens og fremtidens generasjoner å samles rundt sunn og god mat». Denne sommeren lanserer vi derfor produkter som skal gjøre det raskt og enkelt å lykkes med sommermaten, enten du skal grille, spise reker, eller trenger et spennende tilbehør.

Sommerens tilbehør

–Vi ønsker å gjøre det enklere å lage et godt måltid.  Om sommeren er det også mange som synes det er fristende å bruke mer tid ute og mindre tid på kjøkkenet, eller rett å slett å flytte kjøkkenet ut.  Vi vet jo alle at mye godt tilbehør kan løfte et måltid. Men gode smaker krever ofte mye arbeid, bare at vi har gjort jobben i forkant, forteller innovasjonskokk i Mills, Erik Egtvedt.

Mills lanserer derfor nå en rekke nye sesongvarianter fra Delikat som passer perfekt som tilbehør til grill- og sommermat. Blant nylanseringene finnes det tre potetsalater og en coleslaw.

I tillegg lanseres Mills Middags-MAYO som gjør at middagen du lager selv smaker like godt som den du får servert på restaurant. Smaksmajonesene er laget på en lettere og friskere base, og kommer i en praktisk flaske.  Mills Middags-MAYO gjør middagen enkelt mer saftig og smakfull, og lanseres med smakene Chili, Hvitløk og Urter.