Her er låtene til den nye Fifty Shades-filmen

I går ble tracklisten til soundtracket til «Fifty Shades Freed» sluppet, og albumet er i likhet med de tidligere Fity Shades-albumene stjernespekket. Førstesingelen «For You (Fifty Shades Freed)» ble sluppet 5. januar.

Soundtracket til den tredje filmen i serien slippes 9. februar og inneholder av musikk av blant andre Hailee Steinfeld og BloodPop®, Jessie J, Sia, Julia Michaels, Jessie Reyez og Jacob Banks. Se oversikt over alle låtene nederst i saken.

Soundtrackene til de to tidligere filmene ble enorme suksesser og produserte hits som «Love Me Like You Do» av Ellie Goulding, «Earned It» av The Weeknd og «I Don’t Wanna Live Forever» av Taylor Swift og Zayn.

«Fifty Shades Freed Official Soundtrack»:

1. Capital Letters – Hailee Steinfeld x BloodPop®
2. For You (Fifty Shades Freed) – Liam Payne & Rita Ora
3. Sacrifice – Black Atlass featuring Jessie Reyez
4. High – Whethan & Dua Lipa
5. Heaven – Julia Michaels
6. Big Spender – Kiana Ledé featuring Prince Charlez
7. Never Tear Us Apart – Bishop Briggs
8. The Wolf – The Spencer Lee Band
9. Are You – Julia Michaels
10. Cross Your Mind – Sabrina Claudio
11. Change Your Mind – Miike Snow
12. Come On Back – Shungudzo
13. I Got You (I Feel Good) - Jessie J
14. Ta Meilleure Ennemie (Pearls) - Samantha Gongol (of Marian Hill) featuring Juliette Armanet
15. Deer in Headlights – Sia
16. Diddy Bop – Jacob Banks & Louis the Child
17. Love Me Like You Do (Fifty Shades Freed Version) – Ellie Goulding
18. Freed – Danny Elfman
19. Seeing Red – Danny Elfman
20. Maybe I’m Amazed – Jamie Dornan [Bonus Track]
21. Cross Your Mind (Spanish Version – Sabrina Claudio [Bonus Track]
22. Pearls – Samantha Gongol (of Marian Hill) [Bonus Track]

Post Malone og Swae Lee med filmmusikk18.10.2018 20:33Pressemelding

Post Malone & Swae Lee er i dag ute med låten "Sunflower". "Sunflower" er første låt ut fra soundtracket til filmen Spider-Man™: Into the Spider-Verse. Post & Swae Lee har igjen teamet opp etter deres forrige samarbeid “Spoil My Night”, som er på albumet beerbongs & bentleys, et albumet som har streamet nærmere 85 millioner ganger bare i Norge. Se video HER! Filmen har verdenspremiere 14. desember og soundtracket gis ut av Republic Records i samarbeid med Sony Pictures Entertainment. Om låten sier Spring Aspers, Head of Music, Creative Affairs Worldwide for Sony Pictures Entertainment’s Motion Picture Group; “Post and Swae have delivered a song that’s both heroic and emotional, which is exactly what a Spider-Man story needs. It’s anthemic, but also heartfelt - the perfect soundtrack for Miles to discover the Spider-Man inside himself”. Den animerte filmen er basert på Marvel Comics karakteren Miles Morales, tenåringen fra Brooklyn, som må sjonglere videregående skole med sin status som

Major Lazer har teamet opp med Tove Lo18.10.2018 12:55Pressemelding

Major Lazer har teamet opp med svenske Tove Lo og er ute med den afrikanskinspirerte "Blow That Smoke". Inspirasjonen til låten kommer fra deres nylige turné i Afrika hvor de blant annet spilte i Malawi, Kenya, Etiopia og Sør-Afrika. Om samarbeidet sier Tove Lo; “This song has been long in the making and I'm so happy about this collab! Started with me and Wes just sending ideas back and forth until I sent this vocal I was unsure what to do with, and they made magic with it! To me the song is about the sweet escape from your troubles or just mundane life by being a bit reckless and romantic”.

Hvem faen er Ka2?17.10.2018 13:42Pressemelding

Ka2, hele Norges tjommi. En kunstnersjel med et stort hjerte for venner, damer, natur og livets frukter. En venn, en elsker og en notorisk tre-klemmer. Han har jobbet bak kulissene i mange år og alltid vært tilstede, uten at du kanskje helt har lagt merke til ham. Inspirert av psykedelisk rock med deilige elektroniske klubb elementer. Setter denne sounden stemningen for tekstene om hans bohemske livsstil, der han verken har tro på monogami eller økonomi. Ka2 er nå endelig klar for å komme ut av skogen og inn i byen. Og sette festen på hodet. ‘mer og mer på tur’, som slippes 19.10.2018 handler om jaget etter sterkere farger og følelser, om å være på rømmen til et annet univers. Og hvordan klare å forevige de magiske øyeblikkene som man ellers kanskje ikke legger merke til. De som vet, de vet <3 Ka2 er signert til TimeOut Agency. Instagram: @hvemfaenerka2 Facebook: facebook.com/hvemfaenerka2

Nyhetsbrev fra Universal Music12.10.2018 13:45Pressemelding

Under finner du ukens nyhetsbrev fra Universal Music! Astrid S slipper "Emotion" Lil Halima slipper debut-EP Eric Clapton ute med julealbum Nytt album fra Elvis Costello & The Imposters https://www.ntbinfo.no/pressemelding/sings-for-the-king-fra-glen-campbell?publisherId=6987388&releaseId=17854923 Sings For The King fra Glen Campbell Lukas Graham er ute med den nye singelen "Not A Damn Thing Changed". Videoen er en hyllest til vennskap og spesielt Lukas sin venn William som valgte å ta sitt eget liv i en alder av 29 år. Se den her! Migos’ egne Quavo er ute med soloalbumet Quavo Huncho. Albumet inneholder samarbeid med blant andre Cardi B, Drake, Lil Baby, Travis Scott, Offset og Kid Cudi. Stjernelaget DJ Snake, Ozuna, Cardi B og Selena Gomez har sluppet musikkvideo til "Taki Taki", som i forrige uke toppet Spotifys Globale Topp 50-liste. Sheck Wes har sluppet debutalbumet Mudboy, som har fått strålende kritikker, og inkluderer hiten "Mo Bamba". Se video til låten her. Stjerneskuddet El