Her er årets "Skal vi danse"-kjendiser

12 kjendiser skal fra 2. september svinge seg på parketten i den 13. sesongen av "Skal vi danse" på TV 2. Her er årets cast!

Dette er årets "Skal vi danse"-kjendiser:

Cengiz Al – Skuespiller (SKAM)

Hedda Kise – Programleder

Helene Olafsen – Snowboarder

Erlend Elias – Stylist

Tommy Steine – Komiker

Trude Drevland – Politiker

Anna Rasmussen – Blogger

Grunde Myhrer – Realitystjerne (Paradise Hotel)

Ida Gran-Jansen – Kjendisbaker

Geri Schau – Radiostjerne

Erik Follestad – Iskrigerne

Jorun Stiansen – Idol-vinner

- Vi er veldig stolte av årets "Skal vi danse"-cast. Dette er markante personligheter som folk flest kjenner fra før, og kommer til å bli enda bedre kjent med gjennom deres utfordringer på og utenfor parketten i høst. Med deltakere som Norges største blogger, Anna Rasmussen, SKAM-stjernen Cengiz Al, Bergens mest markante politiker, Trude Drevland og den folkekjære komikeren Tommy Steine, er dette en cast med stor bredde og sterk appell. Gjengen har allerede masse energi og danseglede, og vi gleder oss til å se dette utspille seg på dansegulvet i hele høst, og startskuddet går allerede 2. september, forteller programdirektør Jarle Nakken i TV 2.

Programledere er Katrine Moholt og Anders Hoff. Premieren er lørdag 2. september på TV 2.

Anne Martha LeidlandPressekontakt

Skal vi danse, Senkveld, Best Før, Fingrene av fatet, Amatørenes Mester, Truls a la Hellstrøm og Skal vi Danse.

476 45 065 / 55 90 80 15aml@tv2.no

Mørkets helter på Svalbard i ny dokumentarserie på TV 2 Zebra7.2.2018 10:00Pressemelding

"Kompani Spitsbergen" gir oss et unikt innblikk i det spesielle miljøet og samholdet på en av Norges tøffeste arbeidsplasser. I en ti episoders dokumentarserie får vi følge de siste gruvearbeiderne i Gruve 7 på Svalbard, den eneste norske kullgruven som fortsatt er i drift. I serien kommer vi tett på hverdagen til gruvearbeiderne, både på jobb og privat. Serien har premiere 27. februar på TV 2 Zebra.