Her er årets "Skal vi danse"-kjendiser

8.8.2017 11:15 | TV 2

12 kjendiser skal fra 2. september svinge seg på parketten i den 13. sesongen av "Skal vi danse" på TV 2. Her er årets cast!

Dette er årets "Skal vi danse"-kjendiser:

Cengiz Al – Skuespiller (SKAM)

Hedda Kise – Programleder

Helene Olafsen – Snowboarder

Erlend Elias – Stylist

Tommy Steine – Komiker

Trude Drevland – Politiker

Anna Rasmussen – Blogger

Grunde Myhrer – Realitystjerne (Paradise Hotel)

Ida Gran-Jansen – Kjendisbaker

Geri Schau – Radiostjerne

Erik Follestad – Iskrigerne

Jorun Stiansen – Idol-vinner

- Vi er veldig stolte av årets "Skal vi danse"-cast. Dette er markante personligheter som folk flest kjenner fra før, og kommer til å bli enda bedre kjent med gjennom deres utfordringer på og utenfor parketten i høst. Med deltakere som Norges største blogger, Anna Rasmussen, SKAM-stjernen Cengiz Al, Bergens mest markante politiker, Trude Drevland og den folkekjære komikeren Tommy Steine, er dette en cast med stor bredde og sterk appell. Gjengen har allerede masse energi og danseglede, og vi gleder oss til å se dette utspille seg på dansegulvet i hele høst, og startskuddet går allerede 2. september, forteller programdirektør Jarle Nakken i TV 2.

Programledere er Katrine Moholt og Anders Hoff. Premieren er lørdag 2. september på TV 2.

Anne Martha LeidlandPressekontakt

Skal vi danse, Senkveld, Best Før, Fingrene av fatet, Amatørenes Mester, Truls a la Hellstrøm og Skal vi Danse.

476 45 065 / 55 90 80 15aml@tv2.no