Henriette Grønn slutter i GK

Henriette Grønn har sagt opp sin stilling som leder for samfunnskontakt i Geelmuyden Kiese.

- Jeg ble ansatt av daglig leder Andreas Wabø og vårt felles syn på ledelse og strategi, samt ambisjoner for fagområdet samfunnskontakt, var de viktigste grunnene til at jeg valgte å begynne i GK før sommeren. Forutsetningene har endret seg etter at han sluttet i GK, og det mest naturlige for meg er å slutte, sier Grønn, som har sin siste dag i kommunikasjonsbyrået mandag 31. august.

- Vi har hatt en åpen og god dialog om veien videre. Det er selvfølgelig synd at Henriette har valgt å slutte, men jeg har forståelse for hennes beslutning, sier konstituert adm. dir. Nina Riibe i Geelmuyden Kiese.

Kontaktpersoner:

Henriette Grønn, mobil 930 84 989