Oda

Hellstrøm møter hverdagen

Kolonial.no lanserer nettserien «Hellstrøm vs. Hverdagen» — eksklusivt på YouTube. I serien reiser stjernekokken hjem til 5 familier med ett mål for øyet. Å lage en skikkelig god hverdagsmiddag på kun 15 minutter.
Eyvind Hellstrøm blir nødt til å lage middag med Hedda på armen i episode 5 av Hellstrøm vs. Hverdagen

«Jeg har fått en enorm respekt for familiehverdagen, sultne småbarn og kampen mot klokka. Det er ingen spøk. Jeg skjønner nesten ikke hvordan de får det til» forteller Eyvind Hellstrøm.

Kolonial.no og Hellstrøm innledet et samarbeid i oktober i fjor og har siden jobbet blant annet med å produsere en helt ny nettserie og mange nye oppskrifter.

«Vi har et felles mål om å bidra til å sette god og sunn mat på bordet. Vi ønsket å se hvordan stjernekokken Hellstrøm håndterte sløve kniver, dårlige stekepanner, småbarn på armen og det enorme tidspresset.» forteller markedssjef Mats André Kristiansen i Kolonial.no.

YouTube-serien på fem episoder er spilt inn i helt vanlige hjem, i en dokumentarisk og ekte setting. Det er ingen juksing — ferdigkuttede råvarer, eller sauser. Langt fra det klassiske kokkeprogramet.

«Kundene våre har knapt med tid. Derfor har vi laget et litt annerledes kokkeprogram med hverdagen som utgangspunkt. Alle episodene lanseres samtidig, selvfølgelig. Tempoet er høyt, vi kan garantere høy puls!» fortsetter Mats André.

Hellstrøm har laget 15 oppskrifter som alle kan lages på under 15 minutter. Fem av disse er tatt ut i episoder à 8-10 minutter.

«I serien møter vi familier som åpenbart har det utrolig travelt. Det at de kan få fantastiske råvarer på døra, gjør at de kan klare å lage kreative, sunne og spennende middager i hverdagen» skyter Hellstrøm inn.

«Kokkeprogrammer er populært og ofte veldig inspirerende. Samtidig kan det være vanskelig å få tak i alle ingrediensene, og det er synd. Nå har vi laget et kokkeprogram hvor oppskriften har hovedrollen, og hvor ingrediensene kan kjøpes med bare ett enkelt klikk. Enklere blir det ikke!» avslutter Mats André.

Serien «Hellstrøm vs. Hverdagen» finner du på YouTube og Kolonial.no

For å se denne videoen, må du gi ditt samtykke øverst på denne siden.Hellstrøm vs. Hverdagen på Youtube og Kolonial.noVideokanal

Bilder

Eyvind hos familien Anjum på Jessheim
Eyvind besøker Jevin-Steinsvåg på Kampen i Oslo
Alma er den fødte kokkeassistenten og hjelper Eyvind med å rekke tidsfristen

Om Oda

Oda
Nydalsveien 24

24 17 99 99https://oda.com/no/

Hellstrøm vs. Hverdagen er produsert av ANTI for Kolonial.no og inneholder 5 episoder à 8-10 minutter. Hellstrøm har produsert 15 oppskrifter som alle kan lages på kun 15 minutter. Alle episodene og alle oppskriftene finner du på Kolonial.no, Norges største matbutikk på nett.

Følg pressemeldinger fra Oda

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Oda på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Oda