Hans Olav Lahlum og Selda Ekiz gir deg påskens beste quiz

14.3.2016 10:00 | Cappelen Damm AS

Hans Olav Lahlum har i sin tredje spørrebok "Lahlums quiz 3" fått med seg Selda Ekiz på laget. Sammen setter de dine kunnskaper på prøve i et vidt spekter av temaer og undertemaer.

Hans Olav Lahlum og  Selda Ekiz er aktuelle med den innholdsrike spørreboken "Lahlums quiz 3"
Hans Olav Lahlum og Selda Ekiz er aktuelle med den innholdsrike spørreboken "Lahlums quiz 3"
Lahlums quiz vol. 3, med Selda Ekiz!

Historiker, sjakkekspert, USA-kjenner, krimforfatter og innehaver av rekorden for verdens lengste TV-intervju, Hans Olav Lahlum, har et av landets mest innholdsrike og allsidige hoder. Nå er han aktuell med den nye boken Lahlums quiz 3, en spørrrebok med fyldige og utdypende svar innen en vrimmel av emner.

Lahlum og Selda
Lahlum samarbeider i boken med fysiker Selda Ekiz. Hun sørger for at du også får testet dine kunnskaper i matematikk, vitenskap og fysikk.

Selda Ekiz er for mange kjent som programleder i NRKs Newton og Anno. Hun er en av grunnleggerne av vitenskapsformidlingsgruppen Fysikkshow Bergen og forskningspodcasten Vitendate.

Underholdende og opplysende quiz
Lahlum og Ekiz har lagd en quizbok som er mye mer enn en ren spørrebok - det er en kunnskapssamling like underholdende som den er opplysende. Dette er hjernetrim og en oppdatering på hva som skjer i verden. Ikke minst byr boken på gjensyn med mye gammel lærdom.