Hans Christian i tv-kamp om å bli «supermegler»

Hans Christian Gjestvang er en av tre meglere som er med i denne ukesrunden av TV3s Meglerkampen.

Hans Christian Gjestvang er deltaker i TV3s Meglerkampen denne uka. (Foto: TV3)

Eiendomsmegler Hans Christian Gjestvang i Gjestvang & Partners har vært tidlig ute med å lage vinklede videovisninger hvor megleren spiller en rolle.

Denne uka uka har eiendomsmegleren fra Skreia en av rollene i TV3s høstsatsing Meglerkampen. Konseptet er kanskje ikke helt grensesprengende nytt, men oppskriften har vist seg slitesterkt suksessrik på store markeder i mange år.

I Meglerkampen følger TV-seerne tre meglere som skal finne riktig bolig til deltakere som vet hva de vil ha. Målet for den enkelte megler er å få deltakerne til å ville kjøpe en bolig som hun eller han har plukket ut til dem.

Serien er på 24 episoder, hvor hver megler deltar i fire episoder gjennom ei uke. Boligkjøpere gir poeng til de ulike meglerne for innsatsen. Basert på poenggivningen skal det til slutt avvikles en finale med to meglere, som altså skal resultere i en vinner.

Hans Christian Gjestvang kniver denne uken mot meglerne Katrine Edvardsen og Morten Melsom.

(Denne saken er hentet fra Oppland Arbeiderblad 31.10.2016)

Hans Christian Gjestvang er deltaker i TV3s Meglerkampen denne uka. (Foto: TV3)