Hanna Sikkeland til NTB

NTB sportsdata forsterker teamet sitt og ansetter Hanna Sikkeland (29) som digital prosjektleder og forretningsutvikler.

Hanna Sikkeland (29) er ansatt som digital prosjektleder og forretningsutvikler i NTB sportsdata. (Foto: Privat)

Sikkeland kommer fra Bonnier Media der hun jobbet som digital teamleder. Her hadde hun blant annet hatt ansvaret for trafikk, SEO, digital utvikling og nye digitale prosjekter. Hun har tidligere jobbet som journalist og sosiale medier-ansvarlig i Dinside.no og som journalist for Schibsted. Hun har en bachelor i journalistikk fra Universitet i Stavanger, i tillegg til at hun har årsstudium i engelsk og statsvitenskap.

Sportsdatasjef i NTB sportsdata, Terje Alstad, er svært glad for å få Sikkeland på laget.

- Det skjer utrolig mye spennende hos oss i disse dager og vi trenger forsterkninger. Hanna kjenner mediemarkedet godt. Hun har erfaring med digital prosjektledelse og ikke minst er hun genuint interessert i sport. Jeg er svært glad for å få henne på laget, sier Alstad.

Sikkeland starter i stillingen allerede 26. februar.

Jeg gleder meg utrolig mye til å starte i jobben. NTB sportsdata har en unik posisjon i Norge og store muligheter for å vokse og utvikle seg videre. Jeg føler meg rett og slett heldig som får lov å bli en del av dette teamet, sier Sikkeland.