Hanna Sikkeland til NTB

NTB sportsdata forsterker teamet sitt og ansetter Hanna Sikkeland (29) som digital prosjektleder og forretningsutvikler.
Hanna Sikkeland (29) er ansatt som digital prosjektleder og forretningsutvikler i NTB sportsdata. (Foto: Privat)

Sikkeland kommer fra Bonnier Media der hun jobbet som digital teamleder. Her hadde hun blant annet hatt ansvaret for trafikk, SEO, digital utvikling og nye digitale prosjekter. Hun har tidligere jobbet som journalist og sosiale medier-ansvarlig i Dinside.no og som journalist for Schibsted. Hun har en bachelor i journalistikk fra Universitet i Stavanger, i tillegg til at hun har årsstudium i engelsk og statsvitenskap.

Sportsdatasjef i NTB sportsdata, Terje Alstad, er svært glad for å få Sikkeland på laget.

- Det skjer utrolig mye spennende hos oss i disse dager og vi trenger forsterkninger. Hanna kjenner mediemarkedet godt. Hun har erfaring med digital prosjektledelse og ikke minst er hun genuint interessert i sport. Jeg er svært glad for å få henne på laget, sier Alstad.

Sikkeland starter i stillingen allerede 26. februar.

Jeg gleder meg utrolig mye til å starte i jobben. NTB sportsdata har en unik posisjon i Norge og store muligheter for å vokse og utvikle seg videre. Jeg føler meg rett og slett heldig som får lov å bli en del av dette teamet, sier Sikkeland.

Skippergata 24 (Pressens hus)

22 00 32 00https://www.ntb.no

NTB er et uavhengig, norsk nyhetsbyrå. Vi produserer og leverer nyheter, visuelt innhold, underholdning, kommunikasjonstjenester og teknologi.

NTBs redaksjoner følger nasjonale og internasjonale nyheter døgnet rundt. Hver dag leverer våre journalister og fotografer redaksjonelt innhold til nærmere 200 medier.

Vi er i front med innovativ teknologiutvikling for mediemarkedet, som automatisert journalistikk og mediebank.

Med 400 millioner bilder og videoer er vi Nordens største bildebyrå. Bildearkivet vårt inneholder historiske bilder tilbake til 1800-tallet og representerer Norges visuelle nyhetshukommelse.

Følg pressemeldinger fra NTB

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra NTB på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra NTB