Halvor, Otto og over 60 boligeksperter til Bodø

27.-29. april blir det Boligmesse i Nordlandshallen, og prosjektleder Ronny Bjørnsen fra arrangøren Compass Fairs, ser fram til en innholdsrik messe.

Halvor Bakke og Otto Robsahm gleder seg til å inspirere og motivere på helgens Boligmesse. Foto: Bård Gundersen

– I år har vi samlet over 60 utstillere, og messen er perfekt om du skal pusse opp, kjøpe nytt eller bare vil ha litt inspirasjon. I år har vi fått med oss mange nye, lokale aktører, noe vi er veldig glade for, sier Bjørnsen.

Han forteller videre at du finner de aller fleste bransjer på messen. Blant annet stiller Obs Bygg med en stand på 100 kvadratmeter der de viser fram alt fra hagemøbler til verktøy og maling. Boligbyggelaget NOBL vil også være på plass, og skal presentere et nytt og spennende prosjekt der de bygger over 100 leiligheter helt nede på kaia i Bodø.

– Helgens Boligmesse er en gylden mulighet for å snakke med eksperter på de fleste områder innen hus og hjem, og erfaringen vår tilsier at de aller fleste stiller med sine dyktigste fagfolk på stand, forteller prosjektlederen.

Møt Otto og Halvor

I tillegg til flotte stands og kunnskapsrike utstillere, kan du også møte oppussingskjendisene Otto Robsahm og Halvor Bakke, kjent fra henholdsvis «Sinnasnekker’n» og «Eventyrlig Oppussing». Halvor er med til Bodø for første gang, og er å finne på messen fredag og lørdag. Otto kommer lørdag og søndag.

– Både Halvor og Otto skal holde inspirerende foredrag for publikum. Og mens Halvor har fått i oppdrag å kåre messens beste stand, skal Otto kåre messens Handygirl og Handyman. Det er alltid spennende å se hvem som løser Ottos utfordringer på best mulig måte, sier Bjørnsen.

Vinn Samsung-produkter for 50.000

Gjennom hele helgen er det også mulig å registrere seg i årets messekonkurranse.

– Trekningen skjer søndag klokka 16.30, da finner vi ut hvem som stikker av med ulike Samsung-produkter til en totalverdi på 50.000 kroner. Like etterpå blir det ballongslipp med flotte premier, frister prosjektlederen.

Har man med seg barn, kan de leke i barneparken, der det blir arrangert morsomme aktiviteter for barna mens foreldrene blir inspirert.

Se messeavisen for program, tilbud og utstillere, og les mer på boligmesse.no.

Fredag kl. 12 – 19

Lørdag kl. 10 – 18

Søndag kl. 10 – 17

Prosjektleder

Ronny Bjørnsen: 482 24 813 / ronny@boligmesse.no

Halvor Bakke holder foredrag fredag og lørdag. Foto: Bård Gundersen
Helgens Boligmesse er en av 19 boligmesser i 2018. Arrangøren har opplevd økt kjennskap og mer besøk de siste fire årene. Foto: Bård Gundersen
Tips, inspirasjon og gode tilbud er hva de besøkende får på Boligmesse. Foto: Bård Gundersen
Er du handy? Da kan du delta i konkurransen om å bli messens handygirl eller handyman! Begge konkurransene ledes av Otto Robsahm. Foto: Bård Gundersen
Søndag 16.30 blir det ballongslipp, der man kan vinne flotte premier fra våre utstillere.
Det er barnepark for barn mellom 3 og 10 år på Boligmesse. Foto: Bård Gundersen

Siden 1997 har Compass Fairs AS arrangert Boligmesse. Messen er landsdekkende, og i 2018 arrangeres 19 boligmesser fra Tromsø i nord til Kristiansand i sør.

I tillegg arrangeres tilsvarende messer i Sverige, Danmark og Tyskland. Compass Fairs AS er totalleverandør, og leverer alt av utstyr til messer, kongresser og alle typer store og små arrangementer.