Hærland skole hoppet seg til seier

6. klasse ved Hærland skole, Eidsberg kommune, er vinnere av Nasjonalforeningen for folkehelsens hoppetaukonkurranse i Østfold. De 16 elevene hoppet en time hver dag under konkurransen.

STED: Hærland skole fredag 27. mai klokken 08:20.

Premien er en overraskelse for skolebarna, så vi ber om at dere overholder sperrefristen.

Premien blir delt ut av leder for Nasjonalforeningen for folkehelsens fylkesstyre i Østfold, Wenche Westgaard.

Over hele landet har over 100 000 skoleelever fra 4. til 7. klasse deltatt i ‘Hopp for hjertet’. Det tilsvarer over 50 prosent av alle barneskolene i Norge. Konkurransen strakk seg over to uker i mai, og deltagerne har i gjennomsnitt hoppet tau 24 minutter hver dag.

Kontakt Wenche Westgaard 900 13 165.