HÆREN BEST PÅ IA

22.9.2015 14:49 | Hæren

I dag mottok Hæren årets IA-pris for et langsiktig og målrettet arbeid med fokus på et inkluderende arbeidsliv.

Hæren mottok IA-pris. Fra v; Anita Richardsen (UDF), oberst Knut Fredheim, hovedvernombud Thomas Norman Hansen, IA-rådgiver Anne Gro Enes og leder IA-rådet Stein Arnold Kristiansen (LO). Foto Winnie Steen, Hæren

IA-rådet i Troms delte ut prisen under åpningen av IA-uka på Finnsnes tirsdag. I salen satt ledere tillitsvalgte, verneombud og IA-kontakter, fra ulike IA-bedrifter i Midt-Troms.

I begrunnelsen ble det fremhevet at Hæren blant annet har; «jobbet aktivt med IA over flere år, og har obligatorisk IA-opplæring av alle ledere. Det ble påpekt at det har vært viktig for Hæren å ha god kompetanse på dette feltet i hele organisasjonen, og viser i praksis at de tar IA-arbeidet på alvor. Hæren har generelt et lavt sykefravær, men jobber fortsatt med å redusere dette, og har også gode rutiner for sykefraværsoppfølging».

IA-rådgiver Anne Gro Enes, hovedvernombud Thomas Norman Hansen og oberst Knut Fredheim, mottok prisen på vegne av Hæren.

IA-rådgiver Anne Gro Enes; 400 29 687, hovedvernombud Thomas Norman Hansen; 400 29 604 og oberst Knut Fredheim; 400 29 610.

Hærstaben, Rusta leir
9325 Bardufoss

+47 03003https://forsvaret.no/hæren

Følg saker fra Hæren

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Hæren på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Hæren