Grov skole hoppet seg til seier

6. klasse ved Grov skole, Skånland kommune, er vinnere av Nasjonalforeningen for folkehelsens hoppetaukonkurranse i Troms. De ni elevene hoppet 60 minutter hver dag under konkurransen.

Sperrefrist: Tirsdag 20. juni klokken 18:00. Premien er en overraskelse for skolebarna, så vi ber om at dere overholder sperrefristen.

STED: Grov skole tirsdag 20. juni klokken 18:00.

Premien blir delt ut av Nasjonalforeningen for folkehelsens fylkesleder for Troms, Rigmor Yttergård.

Over hele landet har over 100 000 skoleelever fra 4. til 7. klasse deltatt i Nasjonalforeningen for folkehelsens årlige hoppetaukonkurranse , Hopp for hjertet. Det tilsvarer over halvparten alle barneskolene i Norge. Konkurransen strakk seg over to uker tidligere i mai, og deltagerne har i gjennomsnitt hoppet tau 24 minutter hver dag.

Kontakt Rigmor Yttergård, 994 78 123