Grov skole hoppet seg til seier

6. klasse ved Grov skole, Skånland kommune, er vinnere av Nasjonalforeningen for folkehelsens hoppetaukonkurranse i Troms. De fem elevene hoppet en time hver dag under konkurransen.

Sperrefrist: Torsdag 16. juni kl. 18:00. Premien er en overraskelse for skolebarna, så vi ber om at dere overholder sperrefristen.

STED: Grov skole torsdag 16. juni klokken 18:00.

Premien blir delt ut av leder for Nasjonalforeningen for folkehelsens fylkesstyre i Troms Rigmor Yttergård, og hjertekontakt Mary Løftingsmo

Over hele landet har over 100 000 skoleelever fra 4. til 7. klasse deltatt i ‘Hopp for hjertet’. Det tilsvarer over 50 prosent av alle barneskolene i Norge. Konkurransen strakk seg over to uker i mai, og deltagerne har i gjennomsnitt hoppet tau 24 minutter hver dag.

Kontakt Rigmor Yttergård 994 78 123.