Gol skule hoppet seg til seier

Klasse 7B ved Gol skule er vinnere av Nasjonalforeningen for folkehelsens hoppetaukonkurranse i Buskerud. De 23 elevene hoppet 54 minutter hver dag under konkurransen.

Premien er en overraskelse for skolebarna, så vi ber om at dere overholder sperrefristen.

STED: Gol skule fredag 27. mai klokken 12:05.

Premien blir delt ut av hjertekontakt for Nasjonalforeningen Buskerud fylkeslag Inga Bergan.

Over hele landet har over 100 000 skoleelever fra 4. til 7. klasse deltatt i ‘Hopp for hjertet’. Det tilsvarer over 50 prosent av alle barneskolene i Norge. Konkurransen strakk seg over to uker i mai, og deltagerne har i gjennomsnitt hoppet tau 24 minutter hver dag.

Kontakt Inga Bergan 948 20 977 eller 32 74 61 66.