«Gode nyheter» på TV 2 Nyhetskanalen i påsken

TV 2 Nyhetskanalen tar ikke påskeferie, snarere tvert i mot! Kanalen utvider sendeskjemaet i påsken og vier i tillegg tid til «Gode nyheter» hver dag.

TV 2 Nyhetskanalen har utvidet sendeskjemaet sitt i påsken, og er live hele dagen - hver dag fra klokken 08.00.

- Vi vil servere oppdaterte nyheter, aktualitet, gjester og live-rapporter fra hele landet - som vi alltid gjør. Vi tenker også at flere seere har bruk for og glede av TV 2 Nyhetskanalen denne påsken, hvor de aller fleste må holde seg hjemme, sier TV 2s nyhetsredaktør Karianne Solbrække.

I tillegg lages det et eget program, som heter «Gode nyheter» som sendes hver dag kl. 10.00 fra mandag 6. april.

- I dette programmet skal vi ha bare positive, oppbyggelige og konstruktive saker og nyheter. Det er mye som følges tungt og usikkert for alle nå, derfor tilbyr vi et lite pustehull hvor vi skal fokusere på at det skjer bra ting i verden også, sier Solbrække.

Håvard SolemTeamleder

Teamleder for PR- og medieavdelingen.
Pressekontakt for Blålys, Idol, Kompani Lauritzen, Skal vi danse og TV 2s høstlansering.

Tel:934 35 922hvl@tv2.no

NYHETSREDAKTØR: Karianne Solbrække. Foto: Alex Iversen/TV 2