Generalsekretær Rikke Lind besøker redningsskøyta i Tønsberg

I forbindelse med sin årlige ferie på Tjøme, har generalsekretæren planlagt et besøk og en tur på fjorden med de frivillige mannskapene på redningsskøyta Eivind Eckbo i Tønsberg for å lære mer om deres hverdag.

Tirsdag 11.juli kl 12 besøker generalsekretær Rikke Lind den frivillig bemannede redningsskøyta Eivind Eckbo på Jarlsø. Tradisjonen tro har generalsekretæren invitert seg selv med på en tur på fjorden med skøyta, som også vil stoppe innom Hvasser for en matbit. Pressen inviteres denne dagen med ut på fjorden med skøyta, for å høre mer om Redningsselskapet, redningsskøyta Eivind Eckbo i Tønsberg, sikkerhet til sjøs og generalsekretærens nasjonale arbeid med dette.

Eventuelle journalister som ønsker å være med anmodes om å ta kontakt med regionleder Kim Bertheussen innen 7.juli