Geelmuyden Kiese i Europatoppen: 6 gull i Sabre Awards 2017

(København, Oslo, Stockholm) Det ble gullregn over Geelmuyden Kiese under PR-bransjens EM i kommunikasjon, SABRE Awards, i Roundhouse i London 23. mai.

– SABRE-prisene bekrefter at vi er i Europatoppen og at vår satsing på kreativitet har lykkes, sier Hans Geelmuyden. – Vi må samtidig takke våre oppdragsgivere som gjør det hele mulig.

I London i går kveld ble det gull til The Truck Driver's Mother for Arbeidstilsynet/Treparts bransjeprogram Transport i kategorien Multi-Country Programs, Nerd Against Nature for Den Norske Turistforening i kategorien Travel and Tourism, og Europe's Refugee Crisis: The Journey of Hero Norway for Hero Norge i kategorien Professional Services.

Tidligere på dagen mottok Geelmuyden Kiese også tre gull og tre «Certificates of Excellence» i innovasjonskåringen In2SABRE Awards. GK vant med «An Empty Bottle is Full of Energy» sammen med Anti for Infinitum, «Nerd Against Nature» for Den Norske Turistforeningen og «The Hassle-Free Christmas» for Aker Brygge.

Ved spørsmål, kontakt:
Hans Geelmuyden på telefon + 47 902 03 484