Går inn som sponsor for kvinnehopp

Konica Minolta er nå stolt sponsor for herre- og kvinnehopp, bredde og elite.
Sportssjef, Clas Brede Bråthen, Maren Lundby, Johan Forfang, markedssjef Rolf-Gunnar Solhaug omgitt av gutter og jenter på hopp camp.

Konica Minolta er nå stolt sponsor for herre- og kvinnehopp, bredde og elite.
Konica Minolta har forlenget sponsorsamarbeidet med NSF hopp i to år. Med 14 år i "gamet" som sponsor for hoppgutta, var det nå på tide å utvide sponsoratet:

Konica Minolta går inn som sponsor for kvinnelandslaget i hopp
Vi befinner oss på det toppmoderne hoppanlegget i Midtstua, en varm onsdag i juni. Her er Konica Minolta og NSF hopp igjen arrangør for det som kan sammenlignes med hoppens Norway Cup: En treningscamp og et høydepunkt for 250 hoppglade gutter og jenter. I år er det etter all sannsynlighet påmeldingsrekord for campen, noe som tyder på at det vokser og gror i norsk hoppsport.

Midt blant unge hopptalenter står en stolt markedssjef fra Konica Minolta, Rolf-Gunnar Solhaug, som nettopp har signert sponsoravtale med NSF hopp for fjortende året på rad: - Nå kan Konica Minolta faktisk kalle seg en komplett sponsor av NSF hopp. Med denne avtalen viser vi en sterk tilstedeværelse, både innen elite- og breddedelen og herre- og damesiden av sporten. Det er vi stolte av. Han fortsetter- Vi er så heldige å sponse utøvere som leverer gang på gang og som er blant de beste i verden. På toppen av det hele får vi lov til å være arrangør for Konica Minolta Storsamling, hvor unge, håpefulle får trene med og lære av verdens beste hoppere. Kanskje huser vi fremtidens OL-meste?. I alle fall Norges tøffeste barn, sier Solhaug som lar seg imponere av barna som setter utfor hoppbakkene i Midtstua.

Oppvokst med Konica Minolta
Sportssjef i NSF hopp, Clas Brede Bråthen: - På landslaget i dag er nærmest alle kvinner og menn oppvokst med Konica Minoltas satsning innen hoppsporten. De har deltatt på Konica Minolta storsamling og Konica Minolta Norges cup alle sammen! Dette viser at Konica Minolta er en svært lojal partner. Få eller ingen sponsorer i Norge har vel hatt et sponsorat over så mange år. Det betyr enormt mye for hoppsporten. De er med oss i tykt og tynt, og på alle arenaer. At de nå velger å sponse kvinne elite i tillegg til herrelandslaget er svært gledelig.

Mer Konica Minolta Stormsamling her.

Se  film.

Vi kan nå kalle oss stolt sponsor av kvinnelandslaget og maren Lundby.
Vi sponser hele hoppsporten
Sportssjef, Clas Brede Bråthen, Maren Lundby, Johan Forfang og markedssjef i Konica Minolta Rolf-Gunnar Solhaug.

Konica Minolta Business Solutions as er et globalt selskap som tilbyr bedrifter strukturerte arkiv- og dokumentsystemer, som forenkler, effektiviserer og gir bedrifter full oversikt i hverdagen. Vi er også en ledende leverandør av printere til bedrifter som tilbyr kopi, utskrift, skann og faks. Samt digitalttrykk maskiner til grafisk bransje.

Konica Minolta Norge er sponsor for NSF Hopp, og kan kalle seg både stolt og lengstlevende sponsor og samarbeidspartner.