Game of Thrones - Les det fantastiske fantasyeposet som tegneserie!

En nydelig tegneserie fra Westeros som bare må oppleves.

Denne tegneserieboken er basert på George R. R. Martins roman, og har manus
av Martin selv, i samarbeid med Daniel Abraham.
Tegningene tar Tommy Patterson seg av. I en fjern fortid nærmer vinteren seg, og med den en trussel fra mørke krefter på den andre siden av muren som beskytter kongeriket Westeros nordre grense. Mot sin vilje aksepterer Lord Eddard Stark stillingen som kongens nye rådgiver, og forlater sitt frosne land i nord for å oppsøke intrigene i sør.

"En bokserie. En tv-serie. En tegneserieroman. Tre ulike medier. Med ulike styrker og svakheter, ulike dyder og frustrasjoner, men som alle til syvende og sist forteller den samme historien. Om du satte pris på bøkene eller tv-serien, så håper vi at du liker denne versjonen også. Og om du ikke tidligere har stiftet bekjentskap med A song of Ice and Fire, så håper jeg at du vil like å besøke Westeros og Winterfell, møte Tyrion og Jon Snow og Arya og Ned og Cersei og Sansa og Brian og resten av mine tusentalls karakterer. (Men bli ikke for knyttet til dem!)"

- Fra forordet av George R. R. Martin