Story House Egmont

Game of Thrones - Les det fantastiske fantasyeposet som tegneserie!

En nydelig tegneserie fra Westeros som bare må oppleves.

Denne tegneserieboken er basert på George R. R. Martins roman, og har manus
av Martin selv, i samarbeid med Daniel Abraham.
Tegningene tar Tommy Patterson seg av. I en fjern fortid nærmer vinteren seg, og med den en trussel fra mørke krefter på den andre siden av muren som beskytter kongeriket Westeros nordre grense. Mot sin vilje aksepterer Lord Eddard Stark stillingen som kongens nye rådgiver, og forlater sitt frosne land i nord for å oppsøke intrigene i sør.

"En bokserie. En tv-serie. En tegneserieroman. Tre ulike medier. Med ulike styrker og svakheter, ulike dyder og frustrasjoner, men som alle til syvende og sist forteller den samme historien. Om du satte pris på bøkene eller tv-serien, så håper vi at du liker denne versjonen også. Og om du ikke tidligere har stiftet bekjentskap med A song of Ice and Fire, så håper jeg at du vil like å besøke Westeros og Winterfell, møte Tyrion og Jon Snow og Arya og Ned og Cersei og Sansa og Brian og resten av mine tusentalls karakterer. (Men bli ikke for knyttet til dem!)"

- Fra forordet av George R. R. Martin

Om Story House Egmont

Story House Egmont

Story House Egmont er Norges største utgiver av blader, magasiner, tegneserier og digitale tjenester til voksne, barn og unge. Selskapet har også investeringer i e-handel og digitalbyråer, og utgir over hundre kjente merkevarer. Story House er en del av Egmont - et av Nordens største mediekonsern med 6600 ansatte og aktivitet i 30 land. Vårt motte We bring stories to life har sterke publisistiske verdier. Egmont står bak mer enn 700 magasiner, tegneserier, Klikk.no, TV 2, Nordisk Film, kinodrift, samt flere deleide selskaper. Egmont er en stiftelse som årlig deler ut over 100 millioner kroner til et bedre liv for barn og unge.

Følg pressemeldinger fra Story House Egmont

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Story House Egmont på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Story House Egmont