G-PARTNER BLIR EN DEL AV BDO

Dato

7. juni 2011

Emne

G-Partner blir en del av BDO

G-PARTNER BLIR EN DEL AV BDO

(Oslo, 7. juni 2011) BDO har inngått avtale med G-Partner om å innlemme G-Partners virksomhet i Norge i BDO med virkning fra 1. juni. Erling Grimstad, daglig leder i G-Partner, trer inn som partner i BDO og vil sammen med de øvrige fem ansatte bli del av BDOs voksende rådgivningsavdeling.

- G-Partner er Norges ledende uavhengige granskningsmiljø og innlemmelsen av G-Partner representerer realisering av så vel nasjonal som internasjonal strategi for BDO.– For å møte de utfordringer lemping i revisjonsplikten medfører, jobber vi kontinuerlig med utvikling av eksisterende og nye tjenesteområder. Vi er stolte av å ønske Erling Grimstad og hans team velkommen til oss, sier adm. dir. Trond-Morten Lindberg i BDO.

- Kombinasjonen av BDO og G-Partner har alle ingredienser som skal til for å bli en suksess sier Svein H. Gjønnes, leder av BDO Rådgivning. - G-Partner har åpenbart de rette folkene, en solid markedsposisjon og potensial for videre vekst. BDO tilfører internasjonal rekkevidde, en stor hjemlig relasjonsbase og samspillsmuligheter både kommersielt og ressursmessig.

- BDO passer oss både faglig og kulturelt. Vi ser frem til å bli en del av et stort og spennende fagmiljø som passer godt sammen med våre egne tjenesteområder, sier Erling Grimstad, daglig leder i G-Partner. – Vi er glade for å kunne videreutvikle vårt tjenestetilbud innen tradisjonell granskning, varslingstjenester, ”datagranskning” og mislighetsforebygging.

BDOs rådgivningsmiljø vil nå bestå av omkring 35 medarbeidere med tung kunnskap innen områder som økonomi- og virksomhetsstyring, risikostyring, transaksjonsstøtte og organisasjonsutvikling/operasjonell effektivitet.

Kontakt:

Trond-Morten Lindberg, adm.dir. mobil: 95 12 91 50

Svein H. Gjønnes, leder rådgivning mobil: 93 09 64 00

Erling Grimstad, partner og daglig leder G-Partner mobil: 99 79 75 42

BDO er en revisjons- og rådgivningsvirksomhet med over 600 ansatte fordelt på kontorer over hele landet. Vi tilbyr tjenester innen hovedområdene revisjon, rådgivning, skatt og avgift samt regnskap og lønn.

Om BDO

BDO