Fusjon mellom Nokas Skadedyrkontroll AS og KRAM Eiendomsservice AS.

Nokas Skadedyrkontroll AS etablerer seg i Hordaland gjennom en fusjon og overtakelse av KRAM Eiendomsservice AS. Nokas Skadedyrkontroll AS vil være overtagende selskap.

Kenneth Ervik, daglig leder i Nokas Skadedyrkontroll

KRAM Eiendomsservice er dyktige på rehabilitering og vedlikehold av bygg og eiendom, og har i tillegg egen avdeling for skadedyrkontroll. Daglig leder Kjell-Rune Sivertsen har forebygget og bekjempet skadedyr siden 1983 og har dermed over 30 års erfaring.

Kenneth Ervik, daglig leder i Nokas Skadedyrkontroll AS sier:

- Fusjonen styrker selskapet og øker vår tilstedeværelse i Hordaland. Fusjonen gjør oss også i stand til å bli en foretrukket leverandør på det norske marked, med faglig dyktige medarbeidere i alle ledd. Vi er derfor veldig glade for at en så erfaren og dyktig fagmann som Kjell-Rune Sivertsen blir avdelingsleder for vår nye avdeling i vest.

Nokas Skadedyrkontroll er landsdekkende og tilbyr tjenester innen skadedyrkontroll, matvaretrygghet og innemiljø til bedrifter, offentlige etater og privatpersoner.
Nokas skadedyrkontroll eies delvis av Nokas konsernet som i dag har virksomheter i Norge, Sverige og Danmark.

For flere opplysninger, kontakt:

Daglig leder Nokas Skadedyrkontroll, Kenneth Ervik , tlf. 915 45 511, epost: ke@nokas-skadedyr.no
Daglig leder Kram Eiendomsservice, Kjell-Rune Sivertsen, tlf. 90227788, epost: kjell@kramas.no

Kenneth Ervik, daglig leder i Nokas Skadedyrkontroll