Fruktprodusenten Salico AB tilbakekaller pakker med ferdigskivede epler

Fruktprodusenten Salico AB tilbakekaller pakker med ferdigskivede epler etter funn av metallbit fra produksjonen ved deres anlegg i Sverige. Det omfatter produkter som selges ved McDonald's i Sverige, Danmark, Norge og Finland.

Tilbakekallingen er av preventiv art, og det er ikke meldt om noen skader på personer. Dersom kunder besitter pakker med ferdigskivede epler med best-før datoene: 23.8., 24.8., 25.8. eller 26.8., ber vi om at kunder leverer disse inn til sin nærmerste McDonald's-restaurant eller kaster disse. McDonald's har varslet Mattilsynet om saken.

For mer informasjon, vennligst se distribuert pressemelding fra Salico AB her.

Første spadetak for ny McDonald’s-restaurant ved Sola28.8.2017 15:46Pressemelding

Det første spadetaket for den nye McDonald’s-restauranten på Sola tas av Sola-ordfører Ole Ueland og håndballprofilen Camilla Herrem. -Vi ser frem til at det første spadetaket endelig kan tas, og byggingen av den nye McDonald’s-restauranten kan begynne. Vi har fått mange henvendelser av folk som ønsker seg en McDonald’s nettopp her, og da er det ekstra hyggelig å kunne glede dem, sier franchisetaker Ronny Sigbjørnsen i McDonald’s. 50 nye arbeidsplasser til Stavanger-regionen Den nye McDonald’s-restauranten skal sysselsette om lag 50 personer, og rekrutteringen er allerede godt i gang. -Vi har fått inn mange gode søknader allerede, men søknadsprosessen er fortsatt åpen. Vi anbefaler derfor at alle som har et ønske om å jobbe med en verdenskjent merkevare, om å søke, sier Sigbjørnsen. McDonald’s ble tidligere i år kåret til Norges tredje beste arbeidsplass, og mottok hederspris for sitt arbeid med mangfold og inkludering av Great Place To Work-organisasjonen. Rykende ferske burgere klare