Fremskrittspartiet

FrP holder pressekonferanse før landsmøtet

Fremskrittspartiet inviterer pressen til treff på vårt partikontor, Karl Johans gt. 25, onsdag 25.04 kl. 12.30 – 13.30.

Tema for pressekonferansen er FrPs landsmøte til helgen.

Til stede er partileder Siv Jensen, 1. nestleder Per Sandberg, 2. nestleder Ketil Solvik-Olsen og generalsekretær Fredrik Färber.
FrPs landsmøte holdes 27. – 29. april på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport. Mer informasjon om landsmøtet finner du her:

Kontakt kommunikasjonssjef Ida Krag, tlf. 916 40 110, eller epost ida.krag@stortinget.no

Om Fremskrittspartiet

Fremskrittspartiet
Karl Johans gate 25

23 13 54 00http://www.frp.no

Følg saker fra Fremskrittspartiet

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Fremskrittspartiet på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Fremskrittspartiet

Konstituert kommunikasjonssjef i Fremskrittspartiet22.1.2016 17:00Pressemelding

Endringer i Fremskrittspartiets kommunikasjonsavdeling Fremskrittspartiets stortingsgruppe har i dag konstituert informasjonsleder Ida Krag som kommunikasjonssjef. Bakgrunnen for skiftet er at nåværende leder André Melchior Larssen slutter, og går over til kommunikasjonsbransjen. Krag har vært ansatt i stortingsgruppens kommunikasjonsavdeling siden 2010 og hun vil fungere i stillingen inntil beslutning om ny kommunikasjonssjef er tatt. Kontaktinformasjon til Ida Krag: Mobil: 916 40 110 Mail: ida.krag@stortinget.no