Frokostmøte 14/11: Smart Samferdsel og presentasjon av Spekters kollektivtrafikkstrategi

Spekter arrangerer frokostmøtet «Smart samferdsel» hvor blant annet Spekters kollektivtrafikkstrategi vil bli presentert. Samferdselsminister Ketil Solvik-Olsen og vegdirektør Terje Moe Gustavsen er blant innlederne.

Smart SamferdselTid:  Tirsdag 14. november kl. 08.00 – 10.00 (frokost fra kl. 07.45)
Sted: Hotel Continental, Oslo

Tema er hvordan vi kan forbedre norsk kollektivtransport spesielt og samferdsel generelt i en fremtid preget av strammere økonomiske rammer, nye digitale løsninger og sterkere miljøkrav enn før.

Du møter:

Ketil Solvik-Olsen, samferdselsminister - Anne-Kari Bratten, administrerende direktør i Spekter - Terje Moe Gustavsen, vegdirektør - Geir Isaksen, konsernsjef i NSB AS - Bernt Reitan Jensen, administrerende direktør i Ruter AS, Cato Hellesjø, konsernsjef i Sporveien AS - Ingrid Dahl Hovland, administrerende direktør i Nye Veier AS - Ingvild Storås, administrerende direktør i Baneservice AS, Gorm Frimannslund, konsernsjef i Bane NOR SF og Dag Falk-Petersen, konsernsjef i Avinor AS.

Det er ingen akkreditering, men gi beskjed til ingvild.dahl.dornes@spekter.no om du kommer, slik at vi kan tilrettelegge best mulig for deg.