Elektroforeningen (EFO)

Fra Ulltveit-Moe til Elektroforeningen (EFO)

7.9.2015 15:58 | Elektroforeningen (EFO)

Frank Jaegtnes (49) forlater stillingen som Fornybardirektør i Jens Ulltveit-Moes selskap Umoe AS for å bli administrerende direktør i Elektroforeningen (EFO). Han overtar da etter mangeårig leder og direktør Jens-Dag Vatndal, som fylte 67 år i august og har meldt fratredelse for å bli pensjonist.

Påtroppende administrerende direktør i Elektroforeningen (EFO), Frank Jaegtnes

Jaegtnes vil tiltre som administrerende direktør i EFO 1. november. Han kommer fra stillingen som Fornybardirektør i Umoe AS, der han er ansvarlig for å utvikle ny virksomhet innen fornybarnæringen og det grønne skiftet.

Jaegtnes er utdannet sivilingeniør fra NTH (nå NTNU) innen matematikk og fysikk. I tillegg har han en MBA innen finans og en Master of Management innen strategisk ledelse. Han har tidligere vært administrerende direktør i Sønnico AS, og var før det igjen strategidirektør i Siemens AS.

Kontakter

For kommentar, kontakt påtroppende direktør Frank Jaegtnes, på telefon 920 45 716, eller avtroppende direktør Jens-Dag Vatndal, på telefon 901 46 830.

Påtroppende administrerende direktør i Elektroforeningen (EFO), Frank Jaegtnes

Om Elektroforeningen (EFO)

Elektroforeningen (EFO)
Fridtjof Nansens vei 17

+47 22 62 63 50http://www.efo.no
Elektroforeningen er en bransjeforening for grossister, importører og produsenter i den elektrotekniske bransje.

Følg saker fra Elektroforeningen (EFO)

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Elektroforeningen (EFO) på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Elektroforeningen (EFO)

Elektrobransjen jubler - borgerlig enighet kan gi flere tusen nye arbeidsplasser8.6.2016 08:50Pressemelding

Ny rapport viser at energieffektivisering kan gi flere tusen nye arbeidsplasser. Og nå har de borgerlige partiene på Stortinget blitt enige om å sette akkurat det målet rapporten tar til ordet for - energieffektivisering i eksisterende bygg på 10TWh. - Vi jublet da vi fikk vite at de borgerlige partiene var enige om dette, sier administrerende direktør i Elektroforeningen, Frank Jaegtnes.