EBS Consulting AS

Første Oracle ERP Cloud kunde i Norge.

Leverandører av økonomisystemer har fått en ny hverdag. Nå er det skytjenester som gjelder. Dette har amerikanske Oracle tatt inn over seg og har utviklet ett nytt Enterprise Resource Planning (ERP) system for skyen, kalt Oracle ERP Cloud. En rekke utenlandske foretak har tatt i bruk systemet, og nå er også den første norske kunden klar. 11 oktober tar EBS Consulting i bruk sitt nye ERP system.

Daglig leder Kristin Sydtveit sammen med Jan Spidsberg fra Oracle Norge.

EBS Consulting har i denne omgang tatt i bruk økonomistyring, men Oracle ERP Cloud omfatter også løsninger for prosjektstyring, risikostyring og innkjøp, i tillegg til integrasjoner mot egne skyløsninger for blant annet planlegging og budsjettering (EPM), HR, Supply Chain og CRM.

EBS Consulting er et mindre konsulenthus som har spesialisert seg på nettopp ERP systemer fra Oracle. Som en Oracle PartnerNetwork (OPN) Gold member, har de investert mye tid og ressurser i å bygge opp kompetanse i Oracle ERP Cloud. I tillegg til egen implementering, har EBS Consulting utarbeidet en best-practice tilnærming av løsningen for det norske markedet. Dette for å kunne skreddersy løsningen etter norske lovkrav og behov.

Dette er løsningen for bedrifter som har eller kommer til å vokse ut av sitt eksisterende økonomisystem. Ved å velge en skyleverandør er kostnadene både mindre og mer forutsigbare. Selv mindre bedrifter kan velge fra øverste hylle forteller daglig leder Kristin Sydtveit og viser til Gartners undersøkelse fra juni 2017. Her ble Oracle ERP Cloud rangert som det ledende og mest innovative skybaserte økonomisystemet for mellomstore, store og globale konsern.

Ref. https://www.oracle.com/corporate/pressrelease/oracle-erp-cloud-leader-gartner-062817.html

CEO Kristin Sydtveit
Tlf. 952 28 347
ks@ebs-consulting.no

Daglig leder Kristin Sydtveit sammen med Jan Spidsberg fra Oracle Norge.

Om EBS Consulting AS

EBS Consulting AS
Rådhusgata 4

EBS Consulting AS er et ansatteid konsulenthus som leverer tjenester knyttet til forretningsapplikasjoner fra Oracle, primært E-Business Suite og Oracle Cloud Applications. De ansatte har lang praktisk erfaring med Oracle sine løsninger fra konsulentbransjen og brukerorganisasjoner. Innenfor dette dekker de en rekke fagområder og tjenester.

About Oracle PartnerNetwork

Oracle PartnerNetwork (OPN) is Oracle's partner program that provides partners with a differentiated advantage to develop, sell and implement Oracle solutions. OPN offers resources to train and support specialized knowledge of Oracle’s products and solutions and has evolved to recognize Oracle’s growing product portfolio, partner base and business opportunity. Key to the latest enhancements to OPN is the ability for partners to be recognized and rewarded for their investment in Oracle Cloud. Partners engaging with Oracle will be able to differentiate their Oracle Cloud expertise and success with customers through the OPN Cloud program – an innovative program that complements existing OPN program levels with tiers of recognition and progressive benefits for partners working with Oracle Cloud. To find out more visit: oracle.com/partners.

Trademarks Oracle and Java are registered trademarks of Oracle and/or its affiliates

Følg saker fra EBS Consulting AS

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra EBS Consulting AS på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.