Canal Digital satellitt

Førpremiere for Canal Digitals strømmekunder

Den britiske serien «Deep State» fra FOX hadde nylig premiere på norske TV-skjermer, og allerede én uke før hver episode sendes får Canal Digital satellitts kunder denne tilgjengelig i strømmetjenesten.

Den nye britiske serien «Deep State» fra FOX er en fengende og intens dramaserie i åtte deler, som har fått god mottakelse blant kritikere og publikum. «Deep State» er en spionthriller og actionserie med Mark Strong i hovedrollen, og er blant annet spilt inn i Frankrike, England og i Marokko.

Én uke før hver ny episode sendes får Canal Digitals kunder førpremiere gjennom strømmetjenesten, og dette er første gang FOX lanserer en serie på denne utradisjonelle måten:

-      Dette blir en ny måte å lansere en serie på for oss, når vi går sammen med en distributør på denne måten. Kvaliteten til «Deep State» kombinert med distribusjonskraften til Canal Digital gjør dette til en veldig spennende mulighet, sier Mads Christensen, Senior Director Distribution & Digital i FOX Networks Group Nordics.

For Canal Digital er lanseringen av «Deep State» en ytterligere satsing på strømmetjenesten som alle kundene har tilgang til:

-      Vi har en betydelig satsing på vår strømmetjeneste som våre kunder stadig øker bruken av, og lanseringen av «Deep State» med eksklusiv førpremiere er nok en satsing som er med å styrke strømmetilbudet vårt, sier David Stone, fungerende Chief Marketing Officer i Canal Digital.

«Deep State» sendes mandager kl 21.55 på FOX. Allerede én uke før kan Canal Digitals kunder se neste episode i strømmetjenesten og via app.

For mer informasjon, kontakt:

Tormod Sandstø
Director Nordic PR
tormod.sandsto@canaldigital.no/ t: +47 90943215

Om Canal Digital satellitt

Canal Digital satellitt

Følg saker fra Canal Digital satellitt

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Canal Digital satellitt på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Canal Digital satellitt