Forhandlingene mellom TV 2 og Telenor: Partene har kommet langt

Telenor og TV 2 har forhandlet på overtid, og har nå kommet langt i arbeidet med å finne ny avtale. Canal Digitals-kunder, nesten en million husstander, får dermed gleden av å se kveldens landskamp mellom Island og Norge på TV 2.

Partene er enige om å gi hverandre nødvendig tid for å lande en endelig distribusjonsavtale for TV 2s kanaler hos Canal Digital.

– Vi er veldig glade for at våre seere fortsatt kan se på TV 2 hos Canal Digital. Denne avtalen vil være svært viktig for både Telenor og TV 2 fremover. Vi har klart å bli enige i flere vesentlige spørsmål, men trenger litt mer tid for å komme helt i mål. Avtalen er dermed ikke ferdig forhandlet. Begge parter har virkelig lagt seg i selen for at seerne ikke skal miste TV 2, og vi har god tro på å lande en avtale, sier sjefredaktør og administrerende direktør i TV 2, Olav T. Sandnes.

Telenor og TV 2 har de siste ukene forhandlet om en ny distribusjonsavtale, som fastsetter priser og andre vilkår for hvordan TV 2s kanaler skal tilbys av Canal Digital. Alle som selger TV-pakker, enten det er Telenor-eide Canal Digital, Get, RiksTV eller Altiboks, betaler for rettighetene til å distribuere TV-kanalene.

Martine Lunde er med når Bloggerne er tilbake med en ny sesong 1. januar29.11.2018 09:59Pressemelding

Det nye året 2019 starter med en ny sesong med «Bloggerne». I den tiende sesongen av «Bloggerne» får vi bli bedre kjent med Martine Lunde. Vi får også følge Caroline Berg Eriksen, Jørgine «Funkygine» Vasstrand, Anniken «Annijor» Jørgensen, Stina Marie Bakken, Julianne «Pilotfrue» og ektemannen Ulrik Nygård. «Bloggerne» - sesong 10, får premiere 1. januar på TV 2 Livsstil og TV 2 Sumo.