AAF

Foretakene skal innføre lokal lønnspolitikk - konferanse 3. januar 2019

Nye lønnsbestemmelser i Landsoverenskomsten AAF-HK medfører at alle foretakene må innarbeide lokal lønnspolitikk innen 1. september 2019. For ledere og personalledere i AAFs foretak som følger Landsoverenskomsten gjennomfører vi en konferanse 3. januar for å forberede foretakene på dette arbeidet.

Velkommen til konferanse 3. januar 09.00 - 12.00 på Thon Conference Universitetsgata i Oslo. Det blir lettere servering i forkant og underveis. Tema for konfearnsen er innføring av lokal lønnspolitikk i foretakene i tråd med nye lønnsbestemmelser i Landsoverenskomsten AAF - HK. Foretak som har gjennomført dette arbeidet forteller om prosessen. Konferansen er tenk for ledere og personalledere i AAFs foretak.

Om AAF

AAF
Youngstorget 4

+47 93047079http://www.aaf.no/

Arbeiderbevegelsens Arbeidsgiverforening

Medlemmene i AAF er foretak eller organisasjoner som har tilknytning til arbeiderbevegelsen, herunder LO og tilsluttede forbund, regionskontorer, avdelinger, fagforeninger, politiske partier, institusjoner og forretningsforetak.

AAF har som hovedoppgave å ivareta medlemmenes felles arbeidsgiverinteresser. Dette innebærer ansvar for forhandlinger, informasjons- og rådgivingsarbeid og å medvirke til utviklingen av en god ledelses- og personalpolitikk basert på arbeiderbevegelsens verdier.

AAF legger vekt på å skape gode møteplasser for kompetanse- og erfaringsutveksling med mål om å skape faglig fellesskap lederne imellom og mest mulig enhetlig tolkning og håndtering av lover og avtaleverk.

Følg pressemeldinger fra AAF

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra AAF på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra AAF